Re: Πρακτικά Γενικής Συνέλευσης HELLUG 2012

Konstantinos Stampoulis geraki at geraki.gr
Tue Feb 14 17:42:25 EET 2012

> Πρέπει να προσελκύσουμε νέα άτομα και να εκμεταλλευτούμε ότι ο
> σύλλογος έχει νομική υπόσταση. Επίσης όσο μπορούμε να κάνουμε και
> περισσότερες
> εκδηλώσεις και ταβέρνα γιατί έρχονται περισσότεροι

Επεσήμανε ότι αν παρατηρούμε ότι στο φαγητό έρχονται 50 άτομα και στη
> συνέλευση 13, ίσως τότε θα πρέπει κάπως να τα συνδυάσουμε αυτά, π.χ.
> κάνοντας και κάποιες τοποθετήσεις / συζητήσεις στα πλαίσια κάποιας
> βραδυάς που θα βγούμε π.χ. για φαγητό.
>
> Στη συνέχεια εξήγησε γιατί πιστεύει ότι υπάρχει λιγότερη όρεξη,
> κινητικότητα

Σχετικά με την κινητικότητα, συμμετοχή μελών, εγγραφή νέων μελών, δράσεις...

Ως κάτοικος "εκτός Αθήνας" διαπιστώνω ότι ο hellug χρειάζεται να καλύψει
ένα μεγάλο κενό.
Καλές οι έξοδοι για καφέ ή φαγητό, αλλά ούτε είναι ο σκοπός του συλλόγου
(νομίζω) ούτε βοηθούν στο να κινητοποιηθούν μέλη του συλλόγου εκτός Αθήνας.
Θα πρέπει να βρεθούν τρόποι ώστε ο σύλλογος να αξίζει πραγματικά το
"Ελλάδος" στον τίτλο του.
Έγινα μέλος τον Σεπτέμβριο του 2010. Από τότε, δεν θυμάμαι να υπήρξαν
περιπτώσεις όπου είχε κάποιο νόημα αυτό, με συμμετοχή σε κάποια
δραστηριότητα ή στην λειτουργία του συλλόγου. Φαντάζομαι το ίδιο ισχύει και
για τα περισσότερα μέλη που δεν ζουν στην Αθήνα. Ζήτησα να συμμετέχω στην
ομάδα web, κυρίως για αυτό το λόγο - είναι το μόνο στο οποίο μπορώ να
συμμετέχω. Άλλα μέλη; Άλλες δραστηριότητες; Ας γίνουν σκέψεις/προτάσεις για
να είναι δυνατή η ευρύτερη δραστηριότητα των μελών σε διάφορα πράγματα,
είτε διαδικτυακά είτε με αποκεντρωμένες δράσεις.

Κωνσταντίνος Σταμπουλής
geraki at geraki.gr
http://www.geraki.gr