Re: [hsgr] περί 1/2/2012 (Hellug meetup & Anti-ACTA alliance?)

Antonakoglou Konstantinos anton.cost at gmail.com
Sun Feb 5 23:43:17 EET 2012

2012/2/5 George Notaras <gnot at g-loaded.eu>

> [...]
>
> Απλά θα ήθελα να ξεκαθαρίσω ότι το εννοώ λίγο διαφορετικά. Ότι δηλαδή
> είτε μόνος σου είτε με το συγκρότημα έχεις πάντοτε 2 ξεκάθαρες επιλογές:
>
> 1) Να δώσεις (ή δώσετε στη περίπτωση του συγκροτήματος) το copyright στη
> δισκογραφική με αντάλλαγμα όλα αυτά που έχεις αναφέρει.
> 2) Να κρατήσεις (ή κρατήσετε στη περίπτωση του συγκροτήματος) το
> copyright οπότε θα έχεις την πλήρη ελευθερία να διαχειριστείς τη δουλειά
> σου όπως εσύ θέλεις με σοβαρό όμως μειονέκτημα ότι μπορεί τελικά έτσι να
> μην βγάλεις χρήματα ούτε να γίνεις γνωστός ούτε να παίξεις live σε

Ένα τελευταίο σχόλιο από εμενα στο 2)...ίσως έτσι δεν θα δημιουργήσω τίποτα
αξιόλογο επίσης.
Άρα, why bother in the first place...

> [...]
> γνωστός ούτε να παίξεις live στο Μέγαρο Μουσικής. Γνωρίζεις ποια είναι η
> γενικότερη κατάσταση και απλά κάνεις την επιλογή που θεωρείς καλύτερη
> για τον εαυτό σου.

> Νομίζω ότι αυτό το θέμα είναι εντελώς άσχετο με την πειρατεία και
> σίγουρα με το ACTA και ελπίζω να μην κουράσαμε. Από μένα σταματάει εδώ η
> όλη συζήτηση. Ελπίζω να καταλάβατε το πνεύμα μου.
>
> :)
> Το παρόν e-mail εκφράζει προσωπικές απόψεις του αποστολέα και όχι του
> συλλόγου. Η Ένωση Χρηστών και Φίλων Linux Ελλάδος δεν φέρει καμία

Γιώργο, (επιτέλους) κατάλαβα τη σκοπιά σου. Προσωπικά την βλέπω λίγο
Stallman-ική αλλά την καταλαβαίνω.

Και γω ζητάω συγνώμη αν κούρασα, αλλά πιστεύω είναι η ρίζα του προβλήματος
της πειρατίας της μουσικής.

Για μένα η λύση βρίσκεται στο να αποφασίσουν οι δισκογραφικές να στραφούν
σε διαφορετικές πρακτικές και να προτιμήσουν τις ελεύθερες άδειες χρήσης
ώστε να μην έχουμε κυνηγητά. Όπως άλλωστε διαφορετικές πρακτικές ακολουθούν
και οι floss εταιρίες.

Αυτά από εμένα! Fin.

--
Konstantinos Antonakoglou