<br><br><div class="gmail_quote">2012/2/5 George Notaras <span dir="ltr"><<a href="mailto:gnot@g-loaded.eu">gnot@g-loaded.eu</a>></span><br><blockquote class="gmail_quote" style="margin:0 0 0 .8ex;border-left:1px #ccc solid;padding-left:1ex">
On 5/2/2012 7:16 μμ, Antonakoglou Konstantinos wrote:<br>
><br>
><br>
> 2012/2/5 George Notaras <<a href="mailto:gnot@g-loaded.eu">gnot@g-loaded.eu</a> <mailto:<a href="mailto:gnot@g-loaded.eu">gnot@g-loaded.eu</a>>><br>
<div class="im">><br>
>     On 5/2/2012 4:39 μμ, Antonakoglou Konstantinos wrote:<br>
><br>
>     ><br>
>     > Προσωπικά γράφω μουσική και την εκδίδω στο Jamendo εδώ και 2 χρόνια.<br>
>     > Ταυτόχρονα παίζω και σε συγκρότημα οπότε ξέρω πολύ καλά τί γίνεται και<br>
>     > από τις 2 πλευρές.<br>
>     ><br>
><br>
>     Συγχαρητήρια. Αλλά για να υπάρχουν 2 πλευρές πάει να πει ότι έχεις 2<br>
>     επιλογές ;)<br>
>     --<br>
>     Hellug mailing list -- <a href="http://lists.hellug.gr" target="_blank">http://lists.hellug.gr</a><br>
>     Το παρόν e-mail εκφράζει προσωπικές απόψεις του αποστολέα και όχι του<br>
>     συλλόγου. Η Ένωση Χρηστών και Φίλων Linux Ελλάδος δεν φέρει καμία<br>
>     ευθύνη για το περιεχόμενό του.<br>
><br>
><br>
> Σε ευχαριστώ.<br>
><br>
> Ναι, 2 επιλογές που όμως είναι άσχετες μεταξύ τους λόγω διαφορετικού<br>
> είδους μουσικής. Είναι μια πολύπλοκη κατάσταση...ας μην αναλωθούμε σε αυτή.<br>
<br>
</div>Σίγουρα θα έχει ενδιαφέρον να το συζητήσουμε κάποια άλλη φορά.<br>
<br>
Απλά θα ήθελα να ξεκαθαρίσω ότι το εννοώ λίγο διαφορετικά. Ότι δηλαδή<br>
είτε μόνος σου είτε με το συγκρότημα έχεις πάντοτε 2 ξεκάθαρες επιλογές:<br>
<br>
1) Να δώσεις (ή δώσετε στη περίπτωση του συγκροτήματος) το copyright στη<br>
δισκογραφική με αντάλλαγμα όλα αυτά που έχεις αναφέρει.<br>
2) Να κρατήσεις (ή κρατήσετε στη περίπτωση του συγκροτήματος) το<br>
copyright οπότε θα έχεις την πλήρη ελευθερία να διαχειριστείς τη δουλειά<br>
σου όπως εσύ θέλεις με σοβαρό όμως μειονέκτημα ότι μπορεί τελικά έτσι να<br>
μην βγάλεις χρήματα ούτε να γίνεις γνωστός ούτε να παίξεις live σε<br>
αξιόλογο μέρος. <br></blockquote><div><br>Ένα τελευταίο σχόλιο από εμενα στο 2)...ίσως έτσι δεν θα δημιουργήσω τίποτα αξιόλογο επίσης. <br>Άρα, why bother in the first place...<br> </div><blockquote class="gmail_quote" style="margin:0pt 0pt 0pt 0.8ex;border-left:1px solid rgb(204,204,204);padding-left:1ex">

<div class="im"><br>
> Από την άλλη πλευρά, ας το θέσω αλλιώς το ζήτημα. Έστω συγκρότημα που<br>
> βγάζει το έργο του σε Creative Commons. Χωρίς κανένα κεφάλαιο για<br>
> σοβαρές ηχογραφήσεις, promotion και έκδοση δεν έχει καμία μα καμία<br>
> ελπίδα να παίξει κάπου σοβαρά live και να βγάλει χρήματα ώστε να ζει από<br>
> την δουλειά του.<br>
><br>
> Να προσθέσω ότι αν μάλιστα μιλάμε και για την Ελλάδα δεν το συζητάω πως<br>
> η δισκογραφική είναι μονόδρομος. Είναι αστείο να πιστεύουμε ότι κάποιος<br>
> Έλληνας καλλιτέχνης και ιδιαίτερα καινούριος που έχει ελεύθερα τα έργα<br>
> του μπορεί να έχει πόρους από αυτό! Κανένα μικρό πρώτο εμφανιζόμενο<br>
> συγκρότημα δεν πληρώνεται σε μεγάλα live. Και δεν μιλάω για καφετέριες.<br>
> Και τις πρόβες ποιος θα τις πληρώσει;<br>
><br>
> Είναι πολλά τα προβλήματα και χρειάζεται να τα ζήσεις για να έχεις γνώμη<br>
> για το ποιος φταίει πραγματικά.<br>
><br>
> Στο εξωτερικό σε συγκεκριμένες χώρες υπάρχει μεγαλύτερη στήριξη σίγουρα.<br>
> Εγώ όμως ζω στην Ελλάδα και για μιλάω για την κατάσταση εδώ.<br>
<br>
</div>Έχεις δίκιο για όλα αυτά και σίγουρα τα γνωρίζεις από πρώτο χέρι. Απλά<br>
λέω ότι δεν σε αναγκάζει κανείς να ζήσεις από τη μουσική ούτε να γίνεις<br>
γνωστός ούτε να παίξεις live στο Μέγαρο Μουσικής. Γνωρίζεις ποια είναι η<br>
γενικότερη κατάσταση και απλά κάνεις την επιλογή που θεωρείς καλύτερη<br>
για τον εαυτό σου.</blockquote><blockquote class="gmail_quote" style="margin:0pt 0pt 0pt 0.8ex;border-left:1px solid rgb(204,204,204);padding-left:1ex">
<br>
Νομίζω ότι αυτό το θέμα είναι εντελώς άσχετο με την πειρατεία και<br>
σίγουρα με το ACTA και ελπίζω να μην κουράσαμε. Από μένα σταματάει εδώ η<br>
όλη συζήτηση. Ελπίζω να καταλάβατε το πνεύμα μου.<br>
<div class="HOEnZb"><div class="h5"><br>
:)<br>
--<br>
Hellug mailing list -- <a href="http://lists.hellug.gr" target="_blank">http://lists.hellug.gr</a><br>
Το παρόν e-mail εκφράζει προσωπικές απόψεις του αποστολέα και όχι του<br>
συλλόγου. Η Ένωση Χρηστών και Φίλων Linux Ελλάδος δεν φέρει καμία<br>
ευθύνη για το περιεχόμενό του.</div></div></blockquote></div><br>Γιώργο, (επιτέλους) κατάλαβα τη σκοπιά σου. Προσωπικά την βλέπω λίγο Stallman-ική αλλά την καταλαβαίνω.<br><br>Και γω ζητάω συγνώμη αν κούρασα, αλλά πιστεύω είναι η ρίζα του προβλήματος της πειρατίας της μουσικής. <br>
<br>Για μένα η λύση βρίσκεται στο να αποφασίσουν οι δισκογραφικές να στραφούν σε διαφορετικές πρακτικές και να προτιμήσουν τις ελεύθερες άδειες χρήσης ώστε να μην έχουμε κυνηγητά. Όπως άλλωστε διαφορετικές πρακτικές ακολουθούν και οι floss εταιρίες.<br>
<br>Αυτά από εμένα! Fin.<br clear="all"><br>-- <br>Konstantinos Antonakoglou<br>PGP key: 0xC9E2E16B<br><<a href="mailto:anton.cost@gmail.com">anton.cost@gmail.com</a>><br>constanton @ freenode<br>