[hsgr] περί 1/2/2012 (Hellug meetup & Anti-ACTA alliance?)

George Notaras gnot at g-loaded.eu
Sat Feb 4 16:54:23 EET 2012

On 4/2/2012 1:41 μμ, Thanos Kyritsis wrote:

> Νίκο εσύ περιγράφεις κάτι καινούριο. Κάνοντας την παρατήρηση πως οι
> ισχύοντες νόμοι είναι ξεπερασμένοι, στην πραγματικότητα θες ένα
> καινούριο νομικό πλαίσιο. Σεβαστό κι αυτό, αλλά τί γίνεται κατά τη
> διάρκεια της μεταβατικής περιόδου ? Οι μισοί θα το ονομάζουν κλοπή και
> οι άλλοι μισοί επανάσταση.

Να πω ότι κι εγώ θεωρώ το "all rights reserved" εντελώς ασύμβατο με την
εποχή μας. Πρέπει να γίνει σαφές ότι οι άνθρωποι δεν είμαστε άβουλες
μηχανές που απλά καταναλώνουν. Θέλουμε να μοιραστούμε, να σχολιάσουμε
και να αλλάξουμε αυτά που μας προσφέρονται. Η τεχνολογία μας δίνει τη
δυνατότητα, αλλά όχι οι δημιουργοί. Πρέπει να βρεθεί ένας τρόπος να τους
στείλουμε αυτό το μήνυμα, ώστε να βρεθεί η κατάλληλη φόρμουλα.