Re: [hsgr] περί 1/2/2012 (Hellug meetup & Anti-ACTA alliance?)

Nick Kossifidis mickflemm at gmail.com
Sat Feb 4 14:45:56 EET 2012

Στις 4 Φεβρουαρίου 2012 1:41 μ.μ., ο χρήστης Thanos Kyritsis
<djart at linux.gr> έγραψε:

> Νομίζω εδώ είσαι φάουλ. Στο open source δεν αποποιούμαστε κανενός
> δικαιώματός μας. Γενικά όλες οι άδειες open source είναι πλήρως
> συμβατές με την ισχύουσα νομοθεσία, επομένως γράφεις software και
> είσαι ο copyright holder. Αν τώρα, θες να παραχωρήσεις την ιδιοκτησία
> αυτή σε κάποιον τρίτο (πχ στο FSF), αυτό είναι προαιρετικό δικαίωμά
> σου, αλλά δεν είναι ο κανόνας.

All rights reserved =/= Some rights reserved αποποιείσαι δικαιωμάτων
σου αλλά όχι του copyright συνολικά, αυτό εννοώ. Έχεις δίκιο ότι δεν
είναι σαφές, δεν εννοώ να μεταθέσεις το copyright σε κάποιο φορέα κλπ
αλλά και μόνο ότι η άδεια χρήσης σου λέει να το διακινήσεις ελεύθερα,
ουσιαστικά αποποιήσε του δικαιώματός σου στον έλεγχο της διακίνησης
που συνοδεύει το copyright.

> [...]
> ουσία του όλου πράγματος, εγώ το βλέπω πιο απλοϊκά:
>
> Ο Γιώργος περιγράφει τί ισχύει σύμφωνα με την υπάρχουσα νομοθεσία, την
> οποία υποτίθεται πως πρέπει να σεβόμαστε. Ακόμα κι αν δε μας αρέσει
> και τελικά κατεβάζουμε mp3, στα μάτια του υπάρχοντος νόμου είναι όντως
> κλοπή (ασχέτως αν δεν είναι στις συνειδήσεις μας).
>
> Νίκο εσύ περιγράφεις κάτι καινούριο. Κάνοντας την παρατήρηση πως οι
> ισχύοντες νόμοι είναι ξεπερασμένοι, στην πραγματικότητα θες ένα
> καινούριο νομικό πλαίσιο. Σεβαστό κι αυτό, αλλά τί γίνεται κατά τη
> διάρκεια της μεταβατικής περιόδου ? Οι μισοί θα το ονομάζουν κλοπή και

Παιδιά ας το διαχωρίσουμε plz απ' τη συζήτηση για το ACTA γιατί το
κείμενο που έγραψα είναι σχολιασμός ανα άρθρο σε κάτι πολύ
συγκεκριμένο. Γουστάρω να κάνουμε κουβέντα για το copyright, τους
νόμους κλπ αλλά ας το πάμε σε άλλο thread !

Τώρα σε αυτό που λες και οι νόμοι έχουν μεταβατικές διατάξεις, δεν
είναι κάτι περίεργο. Μπορούμε να τους αλλάξουμε τώρα και να ισχύσουν
σταδιακά. Αυτό όμως είναι άλλη κουβέντα γιατί για την ώρα δεν κοιτάμε
να τους αλλάξουμε προς εκεί που θέλουμε αλλά να μαζέψουμε αυτό που
γίνεται που είναι σε μια κατεύθυνση αντίθετη από αυτό που θέλουμε, για
να μιλήσουμε για αλλαγές σε νόμους και να κάνουμε προτάσεις κλπ πρέπει
πρώτα να ξεπεράσουμε το πόλεμο που μας γίνεται σε κάποιο βαθμό και σε
αυτή τη φάση ξεκινάει το peak. Οπότε we need to focus !

--
GPG ID: 0xEE878588
As you read this post global entropy rises. Have Fun ;-)