Re: [hsgr] περί 1/2/2012 (Hellug meetup & Anti-ACTA alliance?)

Apostolos Kritikos akritiko at csd.auth.gr
Sat Feb 4 12:19:59 EET 2012

Καλησπέρα σε όλους,

Εγώ πάντως δεν έχω ακούσει ούτε μισό δημιουργό να λέει ότι είναι υπέρ
της κλοπής των δημιουργιών του και της παραβίασης των δικαιωμάτων του.

Σχετικά με αυτό. Ο ιδιοκτήτης του http://elegantthemes.com που θεωρείται
μάλιστα πρωτοπόρος της συγκεκριμένης monetization πρακτικής για δημιουργία
Wordpress Themes (δηλαδή subscription ανά έτος), όταν είχε ερωτηθεί πως
σχολιάζει το γεγονός ότι τα themes του διακινούνται πειρατικά μέσω
torrents, είχε απαντήσει:

"όταν δεις τα themes σου να διακινούνται μέσω torrents, τότε μπορείς να
είσαι σίγουρος ότι είσαι πετυχημένος".

Κατά τη γνώμη μου, δημιουργοί οι οποίοι δεν έχουν αποδεχθεί το γεγονός τους
διαμοιρασμού πληροφορίας στο Internet (είτε αυτό χαρακτηρίζεται ως
πειρατεία, είτε όχι, προσωπικά δεν είμαι ειδήμων στο νομικό κομμάτι του
πράγματος), είτε είναι παλιές καραβάνες οπότε έχουν συνηθίσει να μηνύουν
ό,τι κινείται και αναπνέει για εύκολο χρήμα, είτε έχουν κάποια εταιρία από
πίσω (π.χ. δισκογραφικές) που έχει συνηθίσει να μηνύει ότι κινείται και
αναπνέει για εύκολο χρήμα.

Χαιρετώ,

--
*Απόστολος Κρητικός*
*Ερευνητικός Συνεργάτης, Τμήμα Πληροφορικής, Α.Π.Θ.

*τηλ: +30 6976 432234 | skype: akritiko
e: akritiko at csd.auth.gr, akritiko at gmail.com

http://students.csd.auth.gr/akritiko | http://www.krap.gr