[hsgr] περί 1/2/2012 (Hellug meetup & Anti-ACTA alliance?)

George Notaras gnot at g-loaded.eu
Sun Feb 5 06:55:01 EET 2012

On 4/2/2012 12:19 μμ, Apostolos Kritikos wrote:
> Καλησπέρα σε όλους,
>
>     Εγώ πάντως δεν έχω ακούσει ούτε μισό δημιουργό να λέει ότι είναι υπέρ
>     της κλοπής των δημιουργιών του και της παραβίασης των δικαιωμάτων του.
>
> Σχετικά με αυτό. Ο ιδιοκτήτης του http://elegantthemes.com που θεωρείται
> μάλιστα πρωτοπόρος της συγκεκριμένης monetization πρακτικής για
> δημιουργία Wordpress Themes (δηλαδή subscription ανά έτος), όταν είχε
> ερωτηθεί πως σχολιάζει το γεγονός ότι τα themes του διακινούνται
> πειρατικά μέσω torrents, είχε απαντήσει:
>
> "όταν δεις τα themes σου να διακινούνται μέσω torrents, τότε μπορείς να
> [...]

Δε νομίζω ότι με αυτό εγκρίνει την πειρατεία.

Πάντως πιθανολογώ ότι το παραπάνω το είπε κάνοντας πολιτική εκ του
ασφαλούς. Τα λεφτά του τα βγάζει από τις συνδρομές, οπότε το ότι
κυκλοφόρησε ένα snapshot της υπηρεσίας του στα torrent δεν σημαίνει και
πολλά. Τα themes που κυκλοφορούν στα torrent είναι απλά μπαγιάτικα από
το επόμενο δευτερόλεπτο.