Σχετικά με την ακατάπαυστη προώθηση κινητών τηλεφώνων μέσω του πλανήτη

Christos Ricudis ricudis at komodino.itc.auth.gr
Mon Jun 6 09:44:38 EEST 2011

> Η αλήθεια είναι ότι δεν ξέρω τι διαδικασίες ακολουθείτε. Προσωπικά
> πιστεύω ότι τόσο καιρό δεν μιλούσε κανείς επειδή γνωρίζατε προσωπικά τα
> παιδιά και, προκειμένου να αποφευχθούν παρεξηγήσεις, περιμένατε πότε θα
> αποφασίσει κάποιος τρίτος να παραστήσει τον κακό και να αναδείξει το
> θέμα, όπως κι έγινε[1].

Δεν ειναι ετσι ο τροπος που λειτουργει το ΔΣ του hellug.

Αν και, θεωρητικα και υποθετικα μιλωντας, ενδεχομενως σε μερικες
περιπτωσεις να ηταν χρησιμο το να περιμενεις να προτεινει κατι ο
Κατσαλουλης[1] και μετα να το κανεις, παρα να το κανεις και να σε ρωταει
μετα με ποια νομιμοποιηση το εκανες :P

---
[1] Ονομα διαλεγμενο τυχαια απο τη λιστα με τα ονοματα του Ζαβρα[2]
[2] Ονομα διαλεγμενο τυχαια απο την ιδια λιστα