Σχετικά με την ακατάπαυστη προώθηση κινητών τηλεφώνων μέσω του πλανήτη

George Notaras gnot at g-loaded.eu
Mon Jun 6 10:32:17 EEST 2011

On 06/06/2011 09:44, Christos Ricudis wrote:

> Δεν ειναι ετσι ο τροπος που λειτουργει το ΔΣ του hellug.

Τώρα που ξαναδιαβάζω αυτό που έγραψα πιο πάνω, νομίζω ότι έχετε δίκιο
(Χρηστέας και Ρικούδης). Αφήνω να εννοηθεί ότι το ΔΣ κατά κάποιο τρόπο
συνωμότησε και αποφάσισε να μην πει τίποτα μέχρι να διαμαρτυρηθεί
κάποιος τρίτος.

Αυτό που εννοούσα πραγματικά είναι ότι κανείς και πουθενά δεν εξέφρασε
δημοσίως τη δυσαρέσκειά του, αλλά περίμενε να το κάνει κάποιος άλλος.
Φυσικά η μπάλα παίρνει κι εμένα γιατί για πολύ μεγάλο διάστημα δεν
εκφράστηκα δημοσίως.

> Αν και, θεωρητικα και υποθετικα μιλωντας, ενδεχομενως σε μερικες
> περιπτωσεις να ηταν χρησιμο το να περιμενεις να προτεινει κατι ο
> Κατσαλουλης[1] και μετα να το κανεις, παρα να το κανεις και να σε ρωταει
> μετα με ποια νομιμοποιηση το εκανες :P

100% μπορεί να συμβεί αυτό. Αλλά... δεν μπορώ να βρω κάτι να πω.