Σχετικά με την ακατάπαυστη προώθηση κινητών τηλεφώνων μέσω του πλανήτη

George Notaras gnot at g-loaded.eu
Sat Jun 4 20:26:22 EEST 2011

On 04/06/2011 18:14, P. Christeas wrote:

> Δεν είναι ανάγκη εκτεθεί[1] ο Νίκος με μία προσωπική του απόφαση. Το ΔΣ του
> Hellug, μαζί με άλλα μέλη μας, συζήτησε το θέμα (τότε στον Πειραιά) και
> καταλήξαμε ότι η λύση των tags + "καθαρών" feeds θα ήταν η καλύτερη για όλους.
>

> [1] προσοχή στη λέξη. Δεν εννοώ ότι δεν έχει άποψη, αλλά ότι τον καλύπτουμε.

Η αλήθεια είναι ότι δεν ξέρω τι διαδικασίες ακολουθείτε. Προσωπικά
πιστεύω ότι τόσο καιρό δεν μιλούσε κανείς επειδή γνωρίζατε προσωπικά τα
παιδιά και, προκειμένου να αποφευχθούν παρεξηγήσεις, περιμένατε πότε θα
αποφασίσει κάποιος τρίτος να παραστήσει τον κακό και να αναδείξει το
θέμα, όπως κι έγινε[1]. Κατανοητό ως ένα βαθμό, αλλά από την άλλη πολλές
φορές είναι απαραίτητο να γίνεται κανείς και λιγάκι δυσάρεστος
προκειμένου να είναι περισσότερο χρήσιμος. Δεν το λέω μόνο για το Νίκο,
αλλά για _όλους_ όσους έχουν ένα feed στον πλανήτη ή έχουν οποιαδήποτε
δικαιοδοσία εκεί. :)

[1] αυτό είναι 100% δική μου θεωρία