Σχετικά με την ακατάπαυστη προώθηση κινητών τηλεφώνων μέσω του πλανήτη

P. Christeas xrg at hellug.gr
Sat Jun 4 18:14:35 EEST 2011

On Saturday 04 June 2011, George Notaras wrote:

> Πολύ βιάζεσαι geraki. Σε πειράζει που θέλω να μάθω γιατί αναγκάστηκα να
> χαλάσω τις δημόσιες σχέσεις μου αντί να τις χαλάσει ο Νίκος, που είναι
> και διαχειριστής;

Δεν είναι ανάγκη εκτεθεί[1] ο Νίκος με μία προσωπική του απόφαση. Το ΔΣ του
Hellug, μαζί με άλλα μέλη μας, συζήτησε το θέμα (τότε στον Πειραιά) και
καταλήξαμε ότι η λύση των tags + "καθαρών" feeds θα ήταν η καλύτερη για όλους.

[1] προσοχή στη λέξη. Δεν εννοώ ότι δεν έχει άποψη, αλλά ότι τον καλύπτουμε.

--
Say NO to spam and viruses. Stop using Microsoft Windows!