Σχετικά με την ακατάπαυστη προώθηση κινητών τηλεφώνων μέσω του πλανήτη

George Notaras gnot at g-loaded.eu
Fri Jun 3 16:45:45 EEST 2011

On 03/06/2011 15:09, Αλέξανδρος Διαμαντίδης wrote:
> * P. Christeas [2011-06-03 12:39]:
>
> Δεν παρακολουθώ το planet.hellug.gr, αλλά συμφωνώ με το παραπάνω. Κι
> όταν λέμε 100% να εννοούμε και το κομμάτι του GSM:
>
> http://bb.osmocom.org/trac/

Rε παιδιά όταν κάποιος έχει να πει κάτι είτε για κινητό είτε για
περιφερειακό είτε για proprietary λογισμικό ή οτιδήποτε δεν νομίζω να
έχουμε πρόβλημα. Αρκεί να έχει να πει κάτι!

Όταν αρχίζει και στέλνει ανακοινώσεις που περιέχουν μια hotlinked
φωτογραφία άλλου site και 5 σειρές μεταφρασμένη αντιγραφή που λένε ότι η
τάδε αλυσίδα καταστημάτων θα φέρει το δείνα προϊόν και θα το πωλεί προς
$3 το κιλό και όταν αυτό το πράγμα γίνεται σχεδόν καθημερινά, τότε
αρχίζει κανείς και αναρωτιέται ποιος είναι ο λόγος που διοχετεύονται όλα
αυτά τα posts στον πλανήτη, διότι ακόμη και ο ενθουσιασμός κάποτε
τελειώνει. Πραγματικά θα ήθελα να μας πει κάποιος από την κοινότητα αυτή
με ποιο σκεπτικό δημοσιεύουν όλες αυτές τις ανακοινώσεις στον πλανήτη.

Κατά καιρούς πολλοί έχουν γράψει και για κινητά και για συσκευές και για
το πού έφαγαν ή πού τα ήπιαν, αλλά είχαν να πουν κάτι. Δεν πόσταραν
δελτία τύπου.

Φαντάζομαι ότι ο Π. Χρηστέας αναφέρθηκε σε ένα γενικότερο "soft limit"
που αφορά posts-"δελτία τύπου" (διαφημίσεις) και όχι σε αστυνόμευση.