Re: Σχετικά με την ακατάπαυστη προώθηση κινητών τηλεφώνων μέσω του πλανήτη

Kostis P. Ventrix ventrix at gmail.com
Fri Jun 3 17:13:51 EEST 2011

2011/6/3 George Notaras <gnot at g-loaded.eu>

> Όταν αρχίζει και στέλνει ανακοινώσεις που περιέχουν μια hotlinked
> φωτογραφία άλλου site και 5 σειρές μεταφρασμένη αντιγραφή που λένε ότι η
> τάδε αλυσίδα καταστημάτων θα φέρει το δείνα προϊόν και θα το πωλεί προς
> $3 το κιλό και όταν αυτό το πράγμα γίνεται σχεδόν καθημερινά, τότε
> αρχίζει κανείς και αναρωτιέται ποιος είναι ο λόγος που διοχετεύονται όλα
> αυτά τα posts στον πλανήτη, διότι ακόμη και ο ενθουσιασμός κάποτε
> τελειώνει. Πραγματικά θα ήθελα να μας πει κάποιος από την κοινότητα αυτή
> με ποιο σκεπτικό δημοσιεύουν όλες αυτές τις ανακοινώσεις στον πλανήτη.

> [...]

Συμφωνώ και εγω με το παραπάνω.
Για αυτό κ εχω σταματήσει να γράφω τέτοια άρθρα στο androidgreece.

Δυστυχώς όμως είναι μεγάλη μερίδα κόσμου (τρομακτικά μεγαλύτερη απο το κοινό
που είχα εγω αρχικά στο μυαλό μου) ενδιαφέρεται για τις καινούργιες συσκευές
που έβγαλε η τάδη εταιρία, τον νεο διπύρηνο επεξεργαστή που θα φορέσει η
σειρά τάδε και πότε θα βγει το update 2.3.3 της σειράς τάδε.

Σε αυτές τις περιπτώσεις δεν υπάρχει περιθώριο για το κάτι παραπάνω που
πρώτος εγώ και οι υπόλοιποι θα ήθελαν να είχαμε στο site.

Ανέφερα οτι δεν τα παίρνουμε γιατί ακούστηκε η λέξη εμπορικός. Μακάρι να
είχα το κουράγιο και τον χρόνο να τρέξω τόσο το site ώστε να γινόμασταν.
Ακόμα καλύτερα να μην γινόμασταν καθόλου εμπορικοί αλλά να ήταν ενας τόπος
συνάντησης Android Developers όπως θέλαμε αρχικά.

Να θυμίσω πως έχετε κάθε δικαίωμα να μην σας αρέσει το site και να μην το
επισκέπτεστε.

Λυπάμαι που δεν θα συνεχίσω αλλο την συζήτηση, η λύση βρέθηκε και θα
εφαρμοστεί άμεσα. Case closed λοιπόν, η συνέχεια απομένει στα trolls και
εκεί δεν μπορώ να αναλωθώ.

Συγχαρητήρια για τα κατεβατά παρεπιπτόντως.

--
Personal Website: http://www.kospol.gr
Android: http://www.AndroidGreece.gr