HELLUG projects

effie mouzeli manji at physics.upatras.gr
Mon May 16 15:29:24 EEST 2011

On May 16, 2011, at 3:11 pm, Panayotis Katsaloulis wrote:

> Δε μου απάντησες.
> Πού είναι το θέμα ασφαλείας για το συγκεκριμένο project.
> Εκτός κι αν δεν υπάρχει θέμα ασφαλείας αλλά αμέλειας των administrators.

Κατά την ταπεινή μου γνώμη πρέπει να σεβαστείς πως κάποιοι κάτσαμε και συζητήσαμε πώς και πότε θα γίνει το migration, και πήραμε κάποιες αποφάσεις αφού εμείς ήμασταν υπεύθυνοι για αυτόν το server. Κανένας δεν είχε το χρόνο και την υπομονή να ψάξει το χάος απο τα παρατημένα site του συλλόγου. Και όχι, δεν κοιτάξαμε τις σελίδες μία μία. Υποθέτω πως κάπου στο archive υπάρχει και σχετική ανακοίνωση.

> Το συγκεκριμένο site το ανέφερα ως παράδειγμα. Αυτό που δε μου άρεσε ήταν η (χωρίς αιτία όπως φαίνεται) σκούπα και σβύσιμο της ιστορίας, κι όχι τόσο να ξανασηκώσω ένα (τυχαίο) πεθαμένο project.

Θα μπορούσαμε να κάνουμε ένα project, το οποίο να αναλάβεις, και να έχει σαν σκοπό το συμμάζεμα και republish  παλιών projects τοθ hellug. Εάν έχεις όντως όρεξη και χρόνο να το τρέξεις, έχεις την υποστήριξη μας.

-effie