HELLUG projects

Panayotis Katsaloulis panayotis at panayotis.com
Mon May 16 16:14:26 EEST 2011

On May 16, 2011, at 3:29 PM, effie mouzeli wrote:
> Κατά την ταπεινή μου γνώμη πρέπει να σεβαστείς πως κάποιοι κάτσαμε και συζητήσαμε πώς και πότε θα γίνει το migration, και πήραμε κάποιες αποφάσεις αφού εμείς ήμασταν υπεύθυνοι για αυτόν το server. Κανένας δεν είχε το χρόνο και την υπομονή να ψάξει το χάος απο τα παρατημένα site του συλλόγου. Και όχι, δεν κοιτάξαμε τις σελίδες μία μία. Υποθέτω πως κάπου στο archive υπάρχει και σχετική ανακοίνωση.

Αυτό το δέχομαι, πως βρέθηκαν κάποιοι νέοι μπροστά σε ένα χάος από projects και δεν είχαν την ικανότητα να διαπιστώσουν αν κάποια projects είχαν θέμα ασφάλειας.

Δε μπορώ να δεχτώ όμως με τίποτε πως όντως ήταν η «ασφάλεια», όπως είπατε πιο πριν, για το κατέβασμα των projects. Γιατί τότε, ένα απλό find . -name *.php θα έλυνε αμέσως όλες τις απορίες.

> Θα μπορούσαμε να κάνουμε ένα project, το οποίο να αναλάβεις, και να έχει σαν σκοπό το συμμάζεμα και republish  παλιών projects τοθ hellug. Εάν έχεις όντως όρεξη και χρόνο να το τρέξεις, έχεις την υποστήριξη μας.

Δέχομαι!

Δώσ' μου τα παλιά archives (έχετε backup από αυτά που σβήσατε, ε; ), θα τα περάσω από το find όπως είπα πιο πριν (ή και με κάτι ανάλογο για τις υπόλοιπες scripting γλώσσες) και ότι δεν είναι π.χ. Joomla 1.0, θα ανέβει *αυτούσιο* όπως ήταν.

On May 16, 2011, at 3:20 PM, George K. wrote:

> Στο είπα και πιο πριν Παναγιώτη, ρίξε τους τόνους.

Δεν έχω κάποιο τόνο, το να υποστηρίζω δημόσια και με επιχειρήματα τη γνώμη μου δε νομίζω πως με κάνει εριστικό.

> Το graphis ανήκει στην κατηγορία που ΚΑΝΕΙΣ δεν προθυμοποιήθηκε να το
> αναλάβει όταν έπεσαν όλα τα vhost. Στις λίστες αλλά και στα meetings
> από κοντά έχει γίνει τουλάχιστον 2-3 φορές αναφορά στο θέμα των vhost.
> Όποιος επικοινώνησε μαζί μας λύθηκε το θέμα του.

Προφανώς, γιατί  ποτέ κανείς δεν έλαβε email στο επίσημο email του όπως είναι καταχωρημένο και δοσμένο από το hellug.
Υποθέτω το ίδιο και όλοι όσοι είχαν projects στο hellug.
Το hellug ήταν άλλωστε ελληνική σανίδα για τα ελληνικά open source projects.
Και σας παρακαλώ μη μου χαλάτε αυτήν την αυταπάτη.

> Αν αυτός είναι ο τρόπος σου να ζητάς να ξαναστηθεί, τότε πραγματικά το
> θέτεις σε πολύ λάθος βάσεις. Αν θέλεις όντως να το αναλάβεις και να
> σηκωθεί εκ νέου επικοινώνησε με την ομάδα των sysadmin όπως έκαναν οι
> υπόλοιποι. Αν θέλεις απλά να κάνεις φασαρία συνέχισε εδώ στις λίστες.

Μα είναι τραγικό - για το συγκεκριμένο site (και επαναλαμβάνω δεν αναφέρομαι αποκλειστικά στο συγκεκριμένο site) το μόνο "διαχειριστικό" που θα χρειαζόταν θα ήταν να γίνουν copy τα αρχεία του.
Ακόμα και το vhost φαίνεται να δουλεύει σωστά...

> Αν θέλουμε ο σύλλογος να συνεχίσει να έχει μέλη θα πρέπει να μάθουμε
> να συννενοούμαστε κόσμια στις λίστες.

Αν θέλουμε ο σύλλογος να έχει μέλη θα είναι ο σύλλογος να έχει 1) έργο και 2) υπηρεσίες.

Με αυτήν την (επιτρέψτε μου τον χαρακτηρισμό) ανεύθυνη κίνησή σας, μειώνετε  και τους δύο παράγοντες.

> Κανένας δεν είναι εδώ για να σπαταλήσει τον ελεύθερό του χρόνο για να
> απαξιώσει τον σύλλογο. Αν θεωρείς πως μπορείς να κάνεις κάτι καλύτερα
> επειδή οι άλλοι "αμελούν", ξέρεις πολύ καλά με ποιούς να
> επικοινωνήσεις για να το αναλάβεις (board, sysadmin, κτλ). Όποιος
> θέλει να βοηθήσει το σύλλογο είναι ώρα να αναλάβει να κάνει πράγματα.
> Η γκρίνια και οι φωνές σίγουρα δεν βοηθούν.

Δες παραπάνω, ένα cp ή scp θα ήταν μάλλον αρκετό.

ΥΓ: Κανένας δεν έχει χρόνο. Και αυτός είναι ο κύριος λόγος πριν γίνει κάποια καταστροφή, να υπάρχει η προϋπόθεση πως δε θα χαθεί ο πολύτιμος κόπος όλων όσων προηγήθηκαν.