HELLUG projects

Panayotis Katsaloulis panayotis at panayotis.com
Mon May 16 15:11:46 EEST 2011

On May 16, 2011, at 3:03 PM, Nikos Roussos wrote:

> Όπως γνωρίζεις υπάρχει σχετικό email επικοινωνίας τόσο για τους
> sysadms όσο και για την webteam. Μπορείς να απευθυνθείς εκεί για
> συκγκεριμένα projects.

> Ευκαιρία λοιπόν να γράψεις ένα ωραίο ιστορικό το project για να μπει
> στο hellug.gr

Δε μου απάντησες.
Πού είναι το θέμα ασφαλείας για το συγκεκριμένο project.
Εκτός κι αν δεν υπάρχει θέμα ασφαλείας αλλά αμέλειας των administrators.

Το συγκεκριμένο site το ανέφερα ως παράδειγμα. Αυτό που δε μου άρεσε ήταν η (χωρίς αιτία όπως φαίνεται) σκούπα και σβύσιμο της ιστορίας, κι όχι τόσο να ξανασηκώσω ένα (τυχαίο) πεθαμένο project.