HELLUG projects

George K. kargig.lists at gmail.com
Mon May 16 15:20:16 EEST 2011

2011/5/16 Panayotis Katsaloulis <panayotis at panayotis.com>:

> Ωραία, αφού είναι έτσι, ας μιλήσουμε με παραδείγματα.
> Το site
> http://graphis.hellug.gr/
> γιατί δεν υπάρχει πλέον;
> Ούτε webapp είναι, ούτε security risk είχε.
> Τότε γιατί έπεσε;

> Περιμένω λοιπόν απάντηση, για ποιο λόγο το συγκεκριμένο project θεωρήθηκε  security risk.

Στο είπα και πιο πριν Παναγιώτη, ρίξε τους τόνους.

Το graphis ανήκει στην κατηγορία που ΚΑΝΕΙΣ δεν προθυμοποιήθηκε να το
αναλάβει όταν έπεσαν όλα τα vhost. Στις λίστες αλλά και στα meetings
από κοντά έχει γίνει τουλάχιστον 2-3 φορές αναφορά στο θέμα των vhost.
Όποιος επικοινώνησε μαζί μας λύθηκε το θέμα του.

Αν αυτός είναι ο τρόπος σου να ζητάς να ξαναστηθεί, τότε πραγματικά το
θέτεις σε πολύ λάθος βάσεις. Αν θέλεις όντως να το αναλάβεις και να
σηκωθεί εκ νέου επικοινώνησε με την ομάδα των sysadmin όπως έκαναν οι
υπόλοιποι. Αν θέλεις απλά να κάνεις φασαρία συνέχισε εδώ στις λίστες.

> (δε νομίζω πως πιστεύετε πως σκοπεύω να διαφημιστώ από αυτό ή πρόκειται να κερδίσω κάτι με το να είναι online - ο μόνος λόγος είναι ειλικρινά η ιστορικότητα του εγχειρήματος, πιο είναι το παρελθόν και πού είμαστε τώρα)

Αν θέλουμε ο σύλλογος να συνεχίσει να έχει μέλη θα πρέπει να μάθουμε
να συννενοούμαστε κόσμια στις λίστες.
Κανένας δεν είναι εδώ για να σπαταλήσει τον ελεύθερό του χρόνο για να
απαξιώσει τον σύλλογο. Αν θεωρείς πως μπορείς να κάνεις κάτι καλύτερα
επειδή οι άλλοι "αμελούν", ξέρεις πολύ καλά με ποιούς να
επικοινωνήσεις για να το αναλάβεις (board, sysadmin, κτλ). Όποιος
θέλει να βοηθήσει το σύλλογο είναι ώρα να αναλάβει να κάνει πράγματα.
Η γκρίνια και οι φωνές σίγουρα δεν βοηθούν.
--
Καργιωτάκης Γιώργος