HELLUG projects

Nick Apostolakis nickapos at oncrete.gr
Mon May 16 16:21:26 EEST 2011

On 16/05/2011 03:29 μμ, effie mouzeli wrote:

> Κατά την ταπεινή μου γνώμη πρέπει να σεβαστείς πως κάποιοι κάτσαμε και συζητήσαμε πώς και πότε θα γίνει το migration, και πήραμε κάποιες αποφάσεις αφού εμείς ήμασταν υπεύθυνοι για αυτόν το server. Κανένας δεν είχε το χρόνο και την υπομονή να ψάξει το χάος απο τα παρατημένα site του συλλόγου. Και όχι, δεν κοιτάξαμε τις σελίδες μία μία. Υποθέτω πως κάπου στο archive υπάρχει και σχετική ανακοίνωση.

ακόμα και έτσι αγαπητή έφη θα έπρεπε να βάλετε τα μη συνεχιζόμενα
προτζεκτ να δείχνουνε
σε μια απλή σελίδα η οποία να λέει "λυπούμαστε αλλά το πρότζεκ έχει
τερματιστεί"
αντί να αφήσετε τα virtual hosts στο configuration και να δείχνουνε όλα
σε ανύπαρκτες σελίδες.

                    Nick Apostolakis
               e-mail: nickapos at oncrete.gr
          Web Site: http://nick.oncrete.gr