HELLUG projects

Dimitris Glynos glynos at hellug.gr
Sun May 15 22:16:49 EEST 2011

On Sun, 15 May 2011, Nikos Kokkalis wrote:
> Μετά την αλλαγή του server αποφασίστηκε να μην σηκωθούν αυτόματα όλα
> τα vhosts αλλά μόνο όσα ζητηθούν για
> να ξεκαθαρίσει λίγο το τοπίο. Οπότε αν θέλετε κάποιο συγκεκριμένο δεν
> έχετε παρά να το ζητήσετε!

Δε ξέρω από τι πρέπει να "ξεκαθαρίσει" το τοπίο αλλά κατά την ταπεινή
μου άποψη πρέπει να ανεβούν όλα live. Αν τα sites αυτά χρειάζονται ειδική
φροντίδα πρίν βγουν στον αέρα, να μας ενημερώσει το web team και το
sysadmin team ώστε να τους βοηθήσουμε στο σχετικό έργο.

Νομίζω παντως ότι η members είναι πιο κατάλληλος χώρος για το τεχνικό τμήμα
αυτής της συζήτησης.

--
Δημήτρης