Τι είναι ο hellug;

Apollon Koutlidis apollon at planewalk.net
Thu Oct 21 14:19:25 EEST 2010

On 21/10/10 12:03, Nikos Roussos wrote:
[coup-de-snip]
> Απλώς έχω την αίσθηση Δημήτρη πως το δικό σου όραμα για τον Hellug (να
> λειτουργεί ως σύλλογος) μάλλον κινείται σε άλλο μήκος κύματος απ' αυτό
> του Νίκου (που ταιρίαζει περισσότερο σε κοινότητα).
Αν μου επιτρέπεται μια αναφορά στο πνεύμα προηγούμενου post του
γραμματέα - τι εμποδίζει και τους μεν και τους δε να δραστηριοποιηθούν;
Αν δεν υπάρχει αρκετή "κοινοτική" δράση φταίει το ΔΣ; Το καταστατικό;
Μήπως ο ΛΑ.Ο.Σ. ή το Κ.Κ.Ε.; Αν το lobbying και η προώθηση του ΕΛ/ΛΑΚ
εκτός των ορίων της κοινότητας είναι ανεπαρκή, ποιος φταίει; Εκτός από
τους διάφορους φωνασκώντες στις λίστες, επεχείρησε κανείς εμπράκτως
(παρ' εκτός δι' απραγίας) να εμποδίσει κάποια σχετική ενέργεια;

Ο HELLUG πάσχει (εδώ και χρόνια, συμφωνώ 97.63% με τον Γιώργο και δε
βγάζω και την ουρά μου απ' έξω) από ένα τυπικό Ελληνικό σύνδρομο: Πολλά
verba, λίγα έργα. Πολλές απόψεις, ελάχιστες πράξεις. Επί τη ευκαιρία
λοιπόν, θα ήθελα να σας επιστήσω την προσοχή σε μια εξαιρετικά σημαντική
λεπτομέρεια - αυτή ακριβώς η τάση είναι *απολύτως αντίθετη* με την
"scratch an itch, up and do it" φιλοσοφία του ΕΛ/ΛΑΚ. Πολύ περισσότερο
από οποιαδήποτε πολιτική ιδεολογία.

This is your wake up call ;-)

Φιλικά,
Απόλλων