Re: Τι είναι ο hellug;

Nikos Roussos nikos at autoverse.net
Thu Oct 21 14:25:42 EEST 2010

2010/10/21 Apollon Koutlidis <apollon at planewalk.net>:
> On 21/10/10 12:03, Nikos Roussos wrote:
> [coup-de-snip]

> Αν μου επιτρέπεται μια αναφορά στο πνεύμα προηγούμενου post του γραμματέα -
> τι εμποδίζει και τους μεν και τους δε να δραστηριοποιηθούν; Αν δεν υπάρχει
> αρκετή "κοινοτική" δράση φταίει το ΔΣ; Το καταστατικό; Μήπως ο ΛΑ.Ο.Σ. ή το
> Κ.Κ.Ε.; Αν το lobbying και η προώθηση του ΕΛ/ΛΑΚ εκτός των ορίων της
> κοινότητας είναι ανεπαρκή, ποιος φταίει; Εκτός από τους διάφορους
> φωνασκώντες στις λίστες, επεχείρησε κανείς εμπράκτως (παρ' εκτός δι'
> απραγίας) να εμποδίσει κάποια σχετική ενέργεια;

> [...]

Δεν διαφωνώ Απόλλωνα, και νομίζω πως κι ο Παναγιώτης παραπάνω αυτό
εξέφρασε. Όλες αυτές οι εκφάνσεις δεν είναι ασύμβατες μεταξύ τους. Αν
κάποια τέτοια έκφανση υπολειτουργεί προφανώς συμβαίνει επειδή δεν
ενδιαφέρει αρκετούς ;)

Αλλά μου φαίνεται και υπερβολικό να θέλουμε μεγαλύτερο community
mentality στον Hellug, αλλά ταυτόχρονα να γκρινιάζουμε αν μας
αποκαλούν κοινότητα και όχι σύλλογο. Ας ωριμάσουμε επιτέλους κι ας
δούμε την ουσία.

--
Nikos Roussos
http://autoverse.net/