Re: Τι είναι ο hellug;

Nikos Roussos nikos at autoverse.net
Thu Oct 21 14:03:07 EEST 2010

2010/10/21 d.a.glynos <glynos at storm.cs.unipi.gr>:

> I'm afraid you're missing the point.
>
> Ο Νίκος σημείωσε ότι ο σύλλογος είναι πρωτίστως LUG. Και ως LUG πρέπει
> να βάζει προτεραιότητα για τα θέματα των μελών του (όπως φυσικά είναι
> και η αντιπροσώπευση αυτών στη βουλή, προστασία στους διαγωνισμούς του
> δημοσίου κλπ.).

Αυτή είναι η δική σου ερμηνεία των όσων είπε ο Νίκος :) Αν ο Hellug
λειτουργεί μόνο για τα μέλη του, τότε κακώς πήγαμε στη βουλή, κακώς
συζητάμε για το 1135.gr και κακώς είχαμε booth στο Digital Week, αφού
όλα αυτά μάλλον έχουν διαφορετικό στόχο.

> Ας διαμορφώσουμε επιτέλους όλοι μαζί πώς θέλουμε να είναι το Ελληνικό LUG
> και ας αφήσουμε επιτέλους τις μικρότητες, τις "κοινότητες" και το trolling.

Yeap συμφωνώ. Αλλά ας το πάρουμε απόφαση πως αν ο Hellug θέλουμε να
είναι σύλλογος και όχι κοινότητα (όπως έχεις πει σε προηγούμενο mail)
τότε ας λειτουργήσουμε ως τέτοιος και ας αφήσουμε και τις κοινότητες
να κάνουν το έργο τους χωρίς μικρότητες (βλ. Software Freedom Day).

Απλώς έχω την αίσθηση Δημήτρη πως το δικό σου όραμα για τον Hellug (να
λειτουργεί ως σύλλογος) μάλλον κινείται σε άλλο μήκος κύματος απ' αυτό
του Νίκου (που ταιρίαζει περισσότερο σε κοινότητα).