Πρόσκληση συμμετοχής στο Φεστιβάλ Νεολαίας του ΛΑΟΣ

Antonis Christofides anthony at itia.ntua.gr
Thu Oct 21 12:21:04 EEST 2010

  On 2010-10-21 02:52, Theodore J. Soldatos wrote:
>  Σταματάω εδώ τη συζήτηση γιατί είναι σα να μιλάω σε τοίχο,
>  πραγματικά έχω απογοητευτεί.

Απογοητεύομαι όταν ο στόχος μου είναι να αποδείξω την άποψή μου αληθή
ή να πείσω άλλους και οι άλλοι δεν πείθονται.  Όταν όμως δεν στοχεύω
να πείσω τον άλλο, αλλά να του εξηγήσω το πώς εγώ βλέπω τα πράγματα,
και μετά τον ακούω για να καταλάβω πώς εκείνος βλέπει τα πράγματα,
τότε δεν απογοητεύομαι. Το πρόβλημα που συζητάμε σαφώς δεν έχει
εύκολη, μονοσήμαντη απάντηση.  Εφόσον η ελευθερία του λογισμικού
σίγουρα έχει ένα πολιτικό χαρακτήρα, είναι φυσικό, και είναι και
on topic, να γίνονται τέτοιες συζητήσεις.  Νομίζω ότι η συζήτηση που
έγινε ήταν πολύ ωραία, ακούστηκαν ενδιαφέρουσες απόψεις απ' όλες τις
πλευρές, και έχουμε όλοι μας αρκετή τροφή για σκέψη.