Re: Πρόσκληση συμμετοχής στο Φεστιβάλ Νεολαίας του ΛΑΟΣ

Xenofon Papadopoulos xpapad at gmail.com
Thu Oct 21 12:38:23 EEST 2010

Παιδιά γίνεται κατάχρηση της λέξης 'φασιστικό'... Φασιστικό θα ήταν να
ζήταγε κανείς δήλωση πολιτικών φρονημάτων από τα μέλη, ή να απαγόρευε την
είσοδο σε συνέδρια / workgroups, ή να ισχυριζόταν ότι μόνο αποδεκτές
πολιτικές δυνάμεις έχουν δικαίωμα να μάθουν / χρησιμοποιήσουν Linux / ΕΛΛΑΚ
(το τελευταίο βέβαια εκτός από φασιστικό θα ήταν και σουρεαλιστικό). Δεν
νομίζω ότι ζήτησε κανένας κάτι τέτοιο, ούτε εμπόδισε κανένας τον
οποιονδήποτε να συμμετάσχει κάπου. Το να μην θέλει κανείς να συμμετάσχει ο
ίδιος ή ο σύλλογός του (σαν σύλλογος, όχι σαν αυτόνομα άτομα) στην πολιτική
εκδήλωση μιας κομματικής νεολαίας δεν είναι ούτε φασιστικό ούτε
αντιδημοκρατικό, είναι μια δημοκρατικότατη πολιτική θέση.