Re: Συμμετοχή μελών στο ADW2010

d.a.glynos glynos at storm.cs.unipi.gr
Thu Oct 7 02:33:47 EEST 2010

On Wed, 6 Oct 2010, Kargiotakis George wrote:
> Τώρα με βάζεις να ξαναλέω τα ίδια και τα ίδια...Θα επεκταθώ λίγο
> παραπάνω από τα στενά όρια του "προβλήματος" του χαρακτηρισμού του
> συλλόγου που έθεσες αλλά πιστεύω πως αξίζει τον κόπο να ανοίξει μια
> κουβέντα.

Το πρόβλημα που έθεσα ήταν αρκετά πιο γενικό. Ανεξάρτητα
από τα προβλήματα που αντιμετωπίζει, ο σύλλογος αυτή τη στιγμή
θα πρέπει να έχει μια συγκεκριμένη (θετική) αύρα για να μπορέσει να
προσελκύσει μέλη με χρόνο και πάθος. Γιατί μόνο τέτοιου είδους μέλη
θα μπορούσαν να απαντήσουν σε καθένα από τα calls που βγήκαν φέτος.

> Όλοι οι σύλλογοι ορίζονται από τις πράξεις και την δραστηριότητα των
> μελών τους. Δεν νομίζω πως αν κάναμε φασαρία για το όνομα που θα
> γράφει στα χαρτιά και το αλλάζαμε θα αποφάσιζαν τα μέλη να συμμετέχουν
> πιο δραστήρια στο ADW.

Όχι, αλλά δείχνοντας μια καλύτερη εικόνα θα κερδίζαμε νέα μέλη.
Για πρώτη φορά άκουσα σήμερα το πρωί νέα μέλη με μόλις ένα χρόνο
στο σύλλογο να μου λένε ότι θέλουν να ξεγραφτούν. Αυτό δεν ξανάγινε.

> Δεν είδα και κανένα να ενδιαφέρεται για το πώς θα
> στηθεί το stand μας.

Και βέβαια δε το είδες γιατί σε αντίθεση με άλλες χρονιές, αντί να
βγει πανυγηρική ανακοίνωση για την συνάντηση όλων μας στα πλαίσια της
ADW (ναι, έχουμε πολύ καιρό να τα πούμε - έστω και σε ταβέρνα), βγήκε
ένα "συμμετέχουμε στο ADW, όποιος θέλει να βοηθήσει ας πάει στο wiki".
(I'm intentionally dummying this down).

> Άρα τι θα έπρεπε να
> υποθέσει κανείς ? Πώς τα μέλη θέλουν να συμμετέχουν σε πιθανές
> δραστηριότητες του "συλλόγου" ή όχι ?

Ότι η μεγάλη πλειοψηφία των μελών του είναι αφανείς υποστηρικτές
των σκοπών του :-)

> και όποτε κάποιος νέος εμφανίζεται να πει 2 κουβεντες σε κάποια
> λίστα βγαίνουν πάντα τα αγαπημένα μας trolls και του κόβουν κάθε διάθεση.

Αυτά τα trolls είναι στο χέρι μας αν θα τα περιθωριοποιήσουμε ή όχι.

> Υ.Γ. τα παραπάνω είναι προσωπικές μου απόψεις και δεν αντιπροσωπεύουν
> όλο το ΔΣ. Τα περισσότερα από τα παραπάνω θέματα τα είχα αναφέρει ως
> προσωπικούς προβληματισμούς και στην ΓΣ...

Γιώργο σ'ευχαριστώ πολύ για το χρόνο που διέθεσες για να γράψεις
την απάντηση. Τα σημαντικά points πιστεύω ότι διατυπώθηκαν όλα.

> Υ.Γ3 Από τα 5 άτομα που έχουν δηλώσει πως θα βοηθήσουν με κάποιον
> τρόπο στο ADW, 3 είναι στο παρόν ΔΣ, 1 σε προηγούμενο ΔΣ και μόλις 1
> (!!!) απλό μέλος (που τυχαίνει να γράφτηκε φέτος...)

Προσωπικά θα σας βοηθήσω και τις 4 μέρες. Χωρίς πρόγραμμα, χωρίς
χρονοδιάγραμμα. Και με καλεσμένους όλους τους opensource afficionados
του Παν. Πειραιώς :-)

Τα λέμε εκεί!

--
Δημήτρης