Re: Συμμετοχή μελών στο ADW2010

George K. kargig.lists at gmail.com
Thu Oct 7 13:58:42 EEST 2010

2010/10/7 d.a.glynos <glynos at storm.cs.unipi.gr>:
> On Wed, 6 Oct 2010, Kargiotakis George wrote:

[snip]

> Όχι, αλλά δείχνοντας μια καλύτερη εικόνα θα κερδίζαμε νέα μέλη.
> Για πρώτη φορά άκουσα σήμερα το πρωί νέα μέλη με μόλις ένα χρόνο
> στο σύλλογο να μου λένε ότι θέλουν να ξεγραφτούν. Αυτό δεν ξανάγινε.

Αυτό είναι το πιο σημαντικό από όσα είπαμε στα μεταξύ μας mails. Θα
ήθελα πολύ να μου πεις σήμερα στο ADW ποιοί είναι και να τους στείλω
κάποιο mail και να μας πουn, αν θέλουν φυσικά, γιατί και πώς κτλ...Θα
μάθουμε αρκετά από την απάντησή τους για το τί βλέπουν τα νέα μέλη να
πηγαίνει στραβά.

[snip]

Τα υπόλοιπα έχουμε 4 μέρες να τα συζητήσουμε από κοντά στο ADW. Τα
λέμε το απόγευμα εκεί.

--
Καργιωτάκης Γιώργος