Re: Πρακτικά 1ου ΔΣ HELLUG 2010

d.a.glynos glynos at storm.cs.unipi.gr
Sat Feb 27 13:51:36 EET 2010

On Sat, 27 Feb 2010, Pierros Papadeas wrote:
> Δεν είμαι μέλος του  Hellug αλλα πρέπει να απαντήσω σε αυτό. Ο χώρος
> που θα παραχωρηθεί στο Hellug απο την ΕΕΛΛΑΚ
> δεν θα παραχωρηθεί ώς εργαστήριο Hellug αλλά ως εργαστήρι ελεύθερου
> λογισμικού του Κάτω Πολυτεχνείου.

Πιέρρο σ'ευχαριστώ για την διευκρίνιση.

> Είμαι φοιτητής της Αρχιτεκτονικής του Πολυτεχνείου (στα κτήρια
> Πατησίων) και μέλος του Foss.Ntua καθώς
> και του Fedora Project. Με την ιδιότητα μου αυτή και με άλλα άτομα απο
> τις κοινότητες μου
> θα κρατάμε τον χώρο μια η περισσότερες μέρες ανοικτό (καθώς φαντάζομαι
> ότι δεν μπορεί μόνο του το hellug
> για όλη την εβδομάδα) Προφανώς όποιες άλλες κοινότητες μπορούν να
> βοηθήσουν καλό θα είναι.

Να κάνω μια σημειολογική παρέμβαση εδώ. Η κοινότητα είναι μία. Οι
κατα τόπους ομάδες πολλές.

> Άρα δεν μιλάμε για "Εργαστήριο του Συλλόγου" αλλά για χώρο Ανοικτού
> και Ελέυθερου Λογισμικού
> που συνεισφέρει και ο Σύλλογος (όπως και άλλες κοινότητες).

Οπότε, εδώ να προσδιορίσω ότι ο Σύλλογος Hellug δεν είναι αυτόνομη
κοινότητα. Αποτελεί το σύλλογο Χρηστών και Φίλων Λίνουξ Ελλάδος
και καλό θα είναι πλέον να αναφερόμαστε σε αυτόν μέσα στο κατάλληλο
context.

> Δηλαδή αυτός είναι ο χώρος που "Μιλάμε για ένα χώρο όπου θα μπορούν
> να γίνονται εκδηλώσεις/παρουσιάσεις υπό την αιγίδα του συλλόγου και
> με ομιλητές από την ευρύτερη κοινότητα του ελ. λογισμικού."

Μισό λεπτό, άλλες είναι οι ανάγκες ενός εργαστηρίου, άλλες μιας έδρας
και άλλες ενός χώρου για παρουσιάσεις. Ο σύλλογος Hellug για ποια από
αυτές τις ανάγκες αιτήθηκε στην ΕΕΛΛΑΚ; Ο χώρος που περιγράφεις ποιες
από αυτές καλύπτει;

> Τώρα αν τύχει και είναι και η νομική έδρα του Συλλόγου καλώς έχει,
> αλλά είναι ανεξάρτητο ζήτημα.

Σαφώς.

--
Δημήτρης