Re: Πρακτικά 1ου ΔΣ HELLUG 2010

Pierros Papadeas ppapadeas at gmail.com
Sat Feb 27 14:07:45 EET 2010

2010/2/27 d.a.glynos <glynos at storm.cs.unipi.gr>:

> Πιέρρο σ'ευχαριστώ για την διευκρίνιση.

> Να κάνω μια σημειολογική παρέμβαση εδώ. Η κοινότητα είναι μία. Οι
> κατα τόπους ομάδες πολλές.

Αν και δεν θα συμφωνήσω εδώ, προχωράω.

> Οπότε, εδώ να προσδιορίσω ότι ο Σύλλογος Hellug δεν είναι αυτόνομη
> κοινότητα. Αποτελεί το σύλλογο Χρηστών και Φίλων Λίνουξ Ελλάδος
> και καλό θα είναι πλέον να αναφερόμαστε σε αυτόν μέσα στο κατάλληλο
> context.

Υπενθυμίζω ότι υπάρχουν και χρήστες-φίλοι Λίνουξ εκτός συλλόγου.

> Μισό λεπτό, άλλες είναι οι ανάγκες ενός εργαστηρίου, άλλες μιας έδρας
> και άλλες ενός χώρου για παρουσιάσεις. Ο σύλλογος Hellug για ποια από
> αυτές τις ανάγκες αιτήθηκε στην ΕΕΛΛΑΚ; Ο χώρος που περιγράφεις ποιες
> από αυτές καλύπτει;

Οι ανάγκες μιας έδρας είναι μια ταχυδρομική θυρίδα (και στην καλύτερη
ένα γραφείο)

Οι ανάγκες ενός εργαστηρίου είναι μια αίθουσα με καλωδίωση, επίπλωση,
ασφάλεια, βοηθητικούς χώρους (οι βασικές)

Οι ανάγκες ενός χώρου για παρουσιάσεις θα μπορούσαν να καλυφτούν από
το εργαστήριο. Σε περίπτωση που χρειαζόμαστε κάτι παραπάνω υπάρχουν
άπειροι χώροι στο Κ.Πολυτεχνείο που μπορούμε να τους έχουμε με
γρήγορες και εύκολες διαδικασίες (ανάλογα την μέρα και ώρα).

Ο χώρος για τον οποίο μιλάμε είναι η Παλιά Γραμματεία της Σχολής
Αρχιτεκτόνων στο κτήριο Γκίνη και καλύπτει όλες τις ανάγκες που
αναφέραμε.

--
Pierros Papadeas
PGP key: 0x6130DBF8