Re: Πρακτικά 1ου ΔΣ HELLUG 2010

d.a.glynos glynos at storm.cs.unipi.gr
Sat Feb 27 14:25:32 EET 2010

On Sat, 27 Feb 2010, Alexios Zavras wrote:
> μπλέξαμε με τους πολλούς χώρους -- στο τέλος θα φτιάξουμε "πολυχώρο" :-)
>
> άσχετα με παραχωρήσεις χώρων με διάφορα ονόματα,
> εγώ απλά είπα: αν είναι να γίνει μια εκδήλωση/ομιλία,
> δε μπορεί να γίνει σε μια αίθουσα του κτηρίου Γκίνη,
> όπως γίνεται κι η Γ.Σ.;

Από την εμπειρία μου με τα events στο Παν. Πειραιά [1], θα πρέπει να
σημειώσω ότι ένας τέτοιος χώρος *παρουσιάσεων* θα πρέπει να πληρεί
τουλάχιστον τις παρακάτω προϋποθέσεις:

α)  Εύκολη πρόσβαση
β)  Δυνατότητα στέγασης άνω των 50 ατόμων
γ)  Δυνατότητα εγκατάστασης και χρήσης προβολικού μηχανήματος και
     επιφάνειας προβολής
δ)  Δυνατότητα παροχής ρεύματος για το μηχάνημα του ομιλητή
ε)  Δυνατότητα μαγνητοσκόπησης της παρουσίασης (έστω και με δικά μας μέσα)
στ) Δικτυακή σύνδεση (ώστε να μπορει να μεταδίδεται live στο net)
ζ)  Έδρανα ή πάγκους εργασίας καθως και παροχή ρεύματος για laptops
     των παρευρισκόμενων
η)  Δέσμευση του χώρου ανά τακτά χρονικά διαστήματα (π.χ. 1-2 φορές το
     μήνα).

Στον πανεπ. στον Πειραιά, επειδή χρησιμοποιούσαμε μια αίθουσα εργαστηρίων
για τις παραπάνω εκδηλώσεις, μπορούσαμε να καλύψουμε τα (γ) - (η). Όμως
ο Πειραιάς δεν είναι και το πιο accessible σημείο της Αττικης και ο χώρος
των εργαστηρίων είναι περιορισμένος. Χαρακτηριστικά να αναφέρω ότι
στην παρουσίαση του Χρήστου του Ρικούδη είχαμε συμμετοχή από περισσότερα
από 40 άτομα. Παρόμοια προβλήματα χώρου παρουσιάστηκαν και σε δημοφιλείς
παρουσιάσεις στην ΑΣΟΕΕ κ.α.

Το αμφιθέατρο στο Γκίνη όπου είχε γίνει πρόπερσι (νομίζω) η ΓΣ
χρειάζεται κάποια προεργασία ώστε να στηθεί πανί για projector. Σίγουρα
"μας" καλύπτει όμως από άποψη χώρου μιας και χωράει περισσότερα από 70 άτομα.
Η αίθουσα όπου έγινε φέτος η ΓΣ δεν είχε αρκετές καρέκλες (για ρεύμα,
δίκτυο κλπ. δε γνωρίζω γιατί δεν έλεγξα) αλλά είχε μεγάλους πάγκους
εργασίας που βολεύουν για workshops.

--
Δημήτρης
[1] http://rainbow.cs.unipi.gr/projects/oss/wiki/PastEvents