Re: Πρακτικά 1ου ΔΣ HELLUG 2010

Nikos Roussos nikos at autoverse.net
Fri Feb 26 15:43:40 EET 2010

On Friday, February 26, 2010, Thanos Kyritsis <djart at linux.gr> wrote:

> Δε σας καταλαβαίνω.
>
> Τότε ρε παιδιά το LDAP τί το θέλετε ? Για να ενώσετε τί ακριβώς ? Το e-mail με τον εαυτό του ? Σε ένα μόνο μηχάνημα βρίσκονται όλες οι υπηρεσίες μελών. Δεν υπάρχει απολύτως τίποτα επιπλέον να ενοποιηθεί .... και όπως λέτε, ούτε επιθυμείτε κάτι καινούριο.

Στη members_db είναι άλλο το passwd. Ομοίως κάποια στιγμή μπορεί να
έχουμε members area. Μπορεί να θέλουμε jabber, openid, κλπ. Γενικώς θα
ναι χρήσιμο για μελλοντικές υπηρεσίες.

Θάνο, δεν διαφωνώ απαραίτητα με το forge, απλώς θεωρώ το ldap πιο σημαντικό.

> Πέρα από 1-2 εκθέσεις το χρόνο ο σύλλογος λίγο πολύ δεν κάνει απολύτως τίποτα, σα να μην υπάρχει καν.

Ας μην απαξιώνουμε. Ο Hellug κάνει πολλά πράγματα. Επειδή απέχεις από
τις δράσεις του ίσως δεν είσαι ενήμερος γι αυτές.