Re: Πρακτικά 1ου ΔΣ HELLUG 2010

Thanos Kyritsis djart at linux.gr
Fri Feb 26 14:43:50 EET 2010

On Feb 26, 2010, at 10:21 AM, George K. wrote:
> Εδώ θα συμφωνήσω με την άποψη του Άγγελου (Ορφανάκου). Ο σύλλογος δεν
> είναι το πιο κατάλληλο μέρος (πλέον) για project hosting. Υπάρχουν
> πολύ πιο ολοκληρωμένες υπηρεσίες που προσφέρονται δωρεάν στο Internet.
> Αυτό δεν σημαίνει πως πρέπει να καταργήσουμε ότι hosting κάνουμε τώρα,
> αλλά δεν νομίζω πως μπορούμε να προσφέρουμε υπηρεσίες αντίστοιχες του
> sourceforge ή του github, κτλ..
> Είναι πιο σημαντικό να απλοποιήσουμε την πρόσβαση των μελών μας σε
> υπάρχουσες υπηρεσίες για αρχή και έπειτα μπορούμε να δούμε τι άλλο
> μπορούμε να φτιάξουμε.

Δε σας καταλαβαίνω.

Τότε ρε παιδιά το LDAP τί το θέλετε ? Για να ενώσετε τί ακριβώς ? Το e-mail με τον εαυτό του ? Σε ένα μόνο μηχάνημα βρίσκονται όλες οι υπηρεσίες μελών. Δεν υπάρχει απολύτως τίποτα επιπλέον να ενοποιηθεί .... και όπως λέτε, ούτε επιθυμείτε κάτι καινούριο.

Επίσης, διαφωνώ σε όσα λέτε περί πραγμάτων που τα δίνουν ήδη άλλοι πάροχοι και θα διαφωνήσετε κι εσείς με τον εαυτό σας σε μερικές γραμμές παρακάτω τώρα για ένα μικρό ποσοστό και 1 ή 2 χρόνια μετά για το 100% αυτού του concept, σας το λέω για να το ξέρετε και να γλιτώσετε χρόνο. Με την ίδια λογική, να καταργήσουμε όλες τις υπηρεσίες που δίνει ο σύλλογος (ως προνόμιο και όχι ως δικαίωμα) στα μέλη του και όταν λέμε όλες εννοούμε την εξής μία: το e-mail. Email δίνει και η Google και η Yahoo, πoιό το νόημα να δίνουμε e-mail σύμφωνα με τα λεγόμενά σας ?

Τέλος, ξανασκεφτείτε το. Αυτή τη στιγμή έχετε έναν σύλλογο χωρίς συμμετοχή. Μια καλή ιδέα πάντα ήταν και είναι να προσπαθείς να μαζέψεις developers μπας και γίνει ποτέ κάτι σοβαρό, αυτό είναι το Open Source. Πέρα από 1-2 εκθέσεις το χρόνο ο σύλλογος λίγο πολύ δεν κάνει απολύτως τίποτα, σα να μην υπάρχει καν. Και LDAP να βάλετε, θα έχετε έναν σύλλογο που πέρα από 1-2 εκθέσεις το χρόνο δεν κάνει απολύτως τίποτα ....

--
Thanos Kyritsis