Re: Πρακτικά 1ου ΔΣ HELLUG 2010

d.a.glynos glynos at storm.cs.unipi.gr
Sat Feb 27 12:58:15 EET 2010

On Thu, 25 Feb 2010, George K. wrote:
> Στο πρώτο ΔΣ που πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη 24/02/2010 συζητήθηκαν
> μεταξύ άλλων τα εξής:
> 6) Να γίνει προσέγγιση σε ομάδες και LUGs για να δούμε πως μπορούν να
> συνδιοργανωθούν εκδηλώσεις σε αίθουσες που διαθέτουν (ή μπορούν να
> ζητήσουν) οι ομάδες αυτές ώστε να διοργανωθούν κάποια events όπως αυτά
> που είχαν γίνει πριν 2 χρόνια στο Πανεπ. Πειραιά. Επίσης θα πρέπει να
> γίνει επαφή με τα LUGs εκτός Αθηνών για να δούμε αν υπάρχει κάποια
> ανάγκη τους που μπορεί να καλυψει ο σύλλογος

Υπάρχει η δυνατότητα να έχουμε κάποιο χώρο στο κτίριο του Πολυτεχνείου
στο κέντρο της Αθήνας για τέτοιες εκδηλώσεις; Απ'όσο θυμάμαι, με τον
Π. Κρανιδιώτη είχαμε ετοιμάσει μια σχετική επιστολή, η οποία και στάλθηκε
στο Πολυτεχνείο πρίν από 1 χρόνο νομίζω. Αλλά δε γνωρίζω αν είχαμε
κάποια απάντηση. Για να μη μπλεχτούμε, ξεκαθαρίζω ότι δεν αναφέρομαι
στην έδρα του συλλόγου. Μιλάμε για ένα χώρο όπου θα μπορούν να γίνονται
εκδηλώσεις/παρουσιάσεις υπό την αιγίδα του συλλόγου και με ομιλητές
από την ευρύτερη κοινότητα του ελ. λογισμικού.

Να αναφέρω ότι σε μια πρόσφατη συζήτηση που έγινε στο Παν. Πειραιά
συμφωνήσαμε ότι αν υπάρχει δυνατότητα από το Hellug να στεγάσει τέτοιες
παρουσιάσεις, τότε θα είναι *λογικό* όποιες σχετικές παρουσιάσεις κάνουμε,
να τις κάνουμε εκεί (ευκολότερη πρόσβαση, περισσότερος θέσεις για τους
ακροατές, ενδεχομένως καλύτερα μέσα για προβολή/μαγνητοσκόπηση/διάθεση,
χώρος όπου οι χομπίστες θα μπορούν να βρίσκονται τακτικά).

> 7) Προσέγγιση με Έλληνες kernel/distro developers και προσπάθεια να
> τους φέρουμε πιο κοντά στο σύλλογο.

Δεν κερδίζει κάτι ο σύλλογος κυνηγώντας 2-3 developers να γίνουν
μέλη του. Αυτό που απαιτείται είναι αυτό που συζητήσαμε και στη ΓΣ,
δηλαδή η εστίαση *και* στον experienced Linux χρήστη. Καλώς ή κακώς
τα τελευταία χρόνια έχει πέσει το focus στους νέους χρήστες (μια κατά
τ'άλλα αξιέπαινη προσπάθεια) με αποτέλεσμα οι πιο experienced χρήστες
να αισθάνονται λίγο... παρείσακτοι.

Και όμως, ο σύλλογος δημιουργήθηκε για να φέρει κοντά όλους αυτούς
τους χομπίστες (τους οποίους, κατά μεγάλο βαθμό δεν εκφράζει σήμερα).

Πώς λοιπόν θα επαναπροσεγγίσουμε τον experienced χρήστη; Κατά την άποψή
μου: με technical events, με happenings (everyone wants to have fun!),
με δράσεις που τον αφορούν. Όπως έλεγε και στην ταινία "Field of dreams":
"If you build it, he will come."

> 10) Να μην μπει το OpenERP σε online μηχάνημα ώστε να προστατευτούν τα
> δεδομένα των μελών όσο περισσότερο γίνεται. Θα δημιουργηθεί μία άλλη
> public database με τα εντελώς απαραίτητα στοιχεία των μελών, δηλ
> member id, όνομα, επώνυμο, ιδιώτητα/εργασία (το πεδίο αυτό θα επιλέγει
> το μέλος αν θέλει να εμφανίζονται τα στοιχεία του ή όχι).

Μπράβο.

--
Δημήτρης