Re: Πρακτικά 1ου ΔΣ HELLUG 2010

Nikos Roussos nikos at autoverse.net
Fri Feb 26 11:43:09 EET 2010

2010/2/26 George K. <kargig.lists at gmail.com>:

> Την πρόταση την έκανα εγώ με το σκεπτικό πως όταν τα όργανα του
> συλλόγου (ΓΣ,ΔΣ) είναι ανοικτά προς όλους, μέλη και μή, δεν βρίσκω
> λόγο να υπάρχει η κλειστή λίστα. Δεν βλέπω (προσωπικά εγώ) θέματα που
> θα μπορούσαν να συζητηθούν στην members και όχι στην hellug ή σε
> ΓΣ/ΔΣ. Τα υπόλοιπα μέλη του ΔΣ αντιπρότειναν πως κάποια θέματα πρέπει
> να αποφασίζονται από τα μέλη στην κλειστή λίστα και έπειτα να γίνονται
> οι απαραίτητες ανακοινώσεις.

Εγώ πάντως θα συμφωνήσω μαζί σου :) Δεν συμφωνώ με την κατάργηση της
members, γιατί μπορεί να υπάρχουν κάποια διαδικαστικά θέματα που ίσως
είναι βαρετά για τα μη-μέλη, αλλά γενικώς όσο πιο δημόσια γίνονται τα
πράγματα γύρω απ' τον Hellug τόσο πιο καλύτερα και τόσο πιο πολύς
κόσμος θα ενδιαφέρεται να εμπλακεί.