Re: Πρακτικά 1ου ΔΣ HELLUG 2010

George K. kargig.lists at gmail.com
Fri Feb 26 10:21:08 EET 2010

2010/2/25 Thanos Kyritsis <djart at linux.gr>:
> Καλησπέρα, 2-3 προσωπικές απόψεις:

> Δε χρειάζεται να καταργηθεί τεχνικά κάτι. Αν οι περισσότερες συζητήσεις γίνονται στην ανοιχτή λίστα και ελάχιστες στην κλειστή, πρακτικά χάνει το νόημά της η κλειστή ...

Την πρόταση την έκανα εγώ με το σκεπτικό πως όταν τα όργανα του
συλλόγου (ΓΣ,ΔΣ) είναι ανοικτά προς όλους, μέλη και μή, δεν βρίσκω
λόγο να υπάρχει η κλειστή λίστα. Δεν βλέπω (προσωπικά εγώ) θέματα που
θα μπορούσαν να συζητηθούν στην members και όχι στην hellug ή σε
ΓΣ/ΔΣ. Τα υπόλοιπα μέλη του ΔΣ αντιπρότειναν πως κάποια θέματα πρέπει
να αποφασίζονται από τα μέλη στην κλειστή λίστα και έπειτα να γίνονται
οι απαραίτητες ανακοινώσεις.

> Να τα μαζέψει έτσι γενικά και αόριστα τί ακριβώς σημαίνει ? Δεν υπάρχει κάποια πιο συγκεκριμένη πρόταση ?

Μέχρι τώρα το www.hellug.gr το συντηρούσε ο Νίκος (Ρούσσος). Καλό θα
ήταν να δημιουργηθεί μια ομάδα που να αναλάβει εκτός από το κεντρικό
site και τα υπόλοιπα (gallery, wiki, forum, ads, etc) ώστε να έχουν
μ'ία όσο γίνεται κοινή εμφάνιση/λειτουργικότητα. Επίσης η δημιουργία
ομάδας εξασφαλίζει ότι πάντα θα υπάρχει κάποιος να συντηρεί το site
ακόμα και αν κάποιος σταματήσει να ασχολείται. Πάνω κάτω δηλαδή να
δημιουργηθεί μια αντίστοιχη ομάδα με την sysadmin.

> Ελπίζω να βασιστείτε στην ήδη υπάρχουσα members_db που εξυπηρετεί αυτό που αναφέρθηκε.

Φαντάζομαι πως για την ομάδα web δεν θα ήταν δύσκολο να φτιαχτεί κάτι
που να βασίζεται στην παλιά members_db και να έχει τα στοιχεία που
αναφέρθηκαν παραπάνω.

> Και, τέλος, αυτό που κυρίως με ένοιαζε να τονίσω:
>
> Αυτό το είχα προτείνει κι εγώ κάποτε, αλλά τελικά, τί έχουμε ? Όλους κι όλους 100-150 χρήστες. Δεν είναι πως το χρειαζόμαστε και τρελά ...
> Αντ΄ αυτού, μήπως να κατευθύνατε την όποια ενέργεια βρείτε για ένα project-oriented portal τύπου Sourceforge για να hostάρονται τα (όποια λίγα, μελλοντικά ίσως περισσότερα) projects σε ένα πιο "όμορφο" και politically correct περιβάλλον ??

Εδώ θα συμφωνήσω με την άποψη του Άγγελου (Ορφανάκου). Ο σύλλογος δεν
είναι το πιο κατάλληλο μέρος (πλέον) για project hosting. Υπάρχουν
πολύ πιο ολοκληρωμένες υπηρεσίες που προσφέρονται δωρεάν στο Internet.
Αυτό δεν σημαίνει πως πρέπει να καταργήσουμε ότι hosting κάνουμε τώρα,
αλλά δεν νομίζω πως μπορούμε να προσφέρουμε υπηρεσίες αντίστοιχες του
sourceforge ή του github, κτλ..
Είναι πιο σημαντικό να απλοποιήσουμε την πρόσβαση των μελών μας σε
υπάρχουσες υπηρεσίες για αρχή και έπειτα μπορούμε να δούμε τι άλλο
μπορούμε να φτιάξουμε.

--
Καργιωτάκης Γιώργος