Re: Οικολόγοι πράσινοι και ελεύθερο λογισμικό

Nick Kossifidis mickflemm at gmail.com
Fri Jun 5 18:53:02 EEST 2009

Την 5 Ιούνιος 2009 10:11 πμ, ο χρήστης Theodore
Lytras<thlytras at gmail.com> έγραψε:

> Υ.Γ.: Αν υπάρχουν κάπου διατυπωμένες θέσεις και άλλων κομμάτων για τα
> θέματα αυτά, νομίζω θα ήταν καλό όποιος θέλει να τις υποδείξει στη
> λίστα, σίγουρα ενδιαφέρουν όλους μας!

Δείτε εδώ για διάφορα κείμενα στο επίσημο site του ΠΑ.ΣΟ.Κ. που
αφορούν το ελλακ, τα περισσότερα σε μη προεκλογική περίοδο...
http://is.pasok.gr/?cat=430

...εδώ την προσπάδεια του elkosmas και οι απαντήσεις που είχε πάρει
τότε απ' το ΠΑ.ΣΟ.Κ....
http://elkosmas.gr/2007/08/31/pasok_...hts_positions/

...και εδώ πρόσφατες θέσεις από Ν.Δ., ΠΑ.ΣΟ.Κ., ΣΥ.ΡΙΖ.Α. σχετικά με
τα digital rights.
http://www.adslgr.com/forum/showthread.php?t=300449

Επείσης για να μην αναφέρουμε μόνο λόγια κλπ αλλά και πράξεις, το
ΠΑ.ΣΟ.Κ. σε μη προεκλογικη περίοδο έχει κάνει τα παρακάτω (και δεν
θυμάμαι κάποιο άλλο κόμμα στην Ελλάδα να έχει κάνει κάτι
αντίστοιχο)...

α) Έχει μοιράσει δωρεάν ασύρματα Internet σε διάφορα σημεία της χώρας
(κυρίως απ' τις οργανώσεις του) σε άσχετο χρόνο
http://www.free-access.gr/

β) Έχει μεταφράσει εφαρμογή ελεύθερου λογισμικού
http://lists.hellug.gr/pipermail/lin...er/059121.html (και έχει
στείλει και patches για κάποια features στο ίδιο software)

γ) Έχει χρησιμοποιήσει ελεύθερο λογισμικό, τόσο σε διαδικασίες (
http://www.pestaola.gr/pasok-it-project-elections-2007/ ) όσο και σε
υποδομές απ' το τηλεφωνικό κέντρο μέχρι τα site των οργανώσεων ( και
έχει κι εκεί στείλει patches ).

δ) Έχει καλέσει φορείς όπως το AWMN και τον Hellug επίσημα στο
συνέδριο του κόμματος στο οποίο επείσης έτρεχαν ελλακ ?

Άλλα links για ενημέρωση:
http://www.digitalrights.gr/news/2009/telecoms2pr/
http://www.digitalrights.gr/news/200...ightextension/
http://www.digitalrights.gr/tiki/tik...hp?page=IPRED2
http://www.ffii.gr/ms-gov-agreement

--
GPG ID: 0xD21DB2DB
As you read this post global entropy rises. Have Fun ;-)