Re: Οικολόγοι πράσινοι και ελεύθερο λογισμικό

Eleftherios Kosmas elkosmas at gmail.com
Fri Jun 5 17:39:04 EEST 2009

2009/6/5 Theodore Lytras <thlytras at gmail.com>

> Χμμ... για δείτε τι γράφουν στο site τους:
>

> http://www.ecogreens-gr.org/cms/index.php?option=com_content&view=article&id=362:eurelec090603&catid=32:eurolist&Itemid=13
>
> (αντιγράφω:)
> ---
> Γιατί Ελεύθερο Λογισμικό
>
> Συγκεκριμένα το ελεύθερο λογισμικό υπερτερεί διότι:
>
> Δίνει προτεραιότητα στην ικανοποίηση των πραγματικών αναγκών του
> χρήστη και όχι των εμπορικών σκοπιμοτήτων του παραγωγού
>
>    * Αποτελεί αποτέλεσμα συνεχών βελτιώσεων με συνεργασία μιας
> ζωντανής κοινότητας χρηστών και παραγωγών και δεν εξαρτάται από τις
> [...]

Θοδωρή ελπίζω να μην βγω off-topic.
Είδα ότι υπεγράφη το Σύμφωνο Ελεύθερου Λογισμικού (Free Software Pact) και
από Έλληνα υποψήφιο Ευρωβουλευτή α
(δες παρακάτω)
http://www.freesoftwarepact.eu/signatories#Greece

Λες και να δούμε και άλλα κόμματα να υιοθετούν το Ελεύθερο Λογισμικό;

--
http://elkosmas.gr