Re: γιατί πρέπει να πληρώσω Windows για το laptop μου?

Theodore Lytras thlytras at gmail.com
Tue Mar 31 13:44:53 EEST 2009

Στις 31 Μάρτιος 2009 1:28 μμ, ο χρήστης Yannis Tsop <ogiannhs at gmail.com> έγραψε:
> Εγώ ελπίζω να μην τα πληρώσω. Για αυτό το λόγο έκανα και την παρακάτω
> καταγγελία.

Πολύ καλή, και στοιχειοθετημένη! Κράτησέ μας ενημερωμένους για την
εξέλιξη της καταγγελίας σου!

Προς όλους: τι μπορούμε να κάνουμε για να την κυνηγήσουμε αυτή την
υπόθεση ενώπιων των αρχών? Τι ρόλο θα μπορούσε να παίξει και επίσημα ο
σύλλογος? Πως μπορεί να υποστηριχθεί η καταγγελία του φίλου προς το
συνήγορο καταναλωτή και την επιτροπή ανταγωνισμού?

Η δημόσια προβολή (bloggers ενωθείτε!) είναι το πρώτο απαραίτητο βήμα
αλλά χρειάζονται κι άλλα, πιο οργανωμένα!

By the way, παρατηρώ οτι ασχολείσαι μόνο με τον κατασκευαστή (HP) και
όχι με τον retailer (βέβαια στη δική μου περίπτωση αυτά ταυτίζονται,
στο Πλαίσιο). Δε ξέρω μήπως έχει και ο retailer ευθύνη...

Θοδωρής