ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ: Φόρουμ Ubuntu-GR, περάσαμε τα 1000 μέλη (forum.ubuntu-gr.org)

Kostas Papadimas pkst at gmx.net
Sat Nov 1 18:42:06 EET 2008

Στις 01-11-2008, ημέρα Σαβ, και ώρα 18:16 +0200, ο/η Thanos Kyritsis
έγραψε:

> Ναι, αλλά αν η πρότασή σου είναι *τελικά* να γίνει release-party, τόσο
> δύσκολο είναι να στείλεις ένα mail-πρόταση για να γίνει release
> party ??

> Δεν καταλαβαίνω το πώς θα έπρεπε να συμπεράνουμε την επιθυμία σου στο να
> γίνει release party μέσω ενός διπλο-σταλμένου μηνύματος που ενημερώνει
> για το ποιοί είναι οι top-20 posters σε ένα forum (!!!).
>
> Κι αν το πας έτσι, ωραία, καλούμε τους χιλιάδες posters του forum να
> παραστούν στην dte και να μοιράζουν free cds/dvds με ubuntu, μπορείτε
> να το οργανώσετε ??

Ομολογώ ότι δεν κατάλαβα το νόημα του μηνύματος σου. Θες να απολογηθώ
για ένα δελτίο τύπου του Σίμου που στάλθηκε σε 10 λίστες? (ανάμεσα σε
αυτές και η public?) Δεν αντιπροσωπεύω ούτε το Σίμο, ούτε το ubuntu-gr
(εδώ και πολλά χρόνια έχω "ταχθεί" στο debian ;) ) παρά μόνο τον εαυτό
μου.

Οι εκτός hellug ομάδες δεν είναι τόσο οργανωμένες όσο φαντάζεστε. Αν
επιθυμεί ο hellug να εντάξει άτομα από αυτές τις ομάδες στις προσπάθειες
του για την διάδοση του linux καλό θα ήταν τις προσεγγίσει με φιλική
διάθεση και ας μείνουν στον "σκουπιδοτενεκέ της ιστορίας" οι προσωπικές
διαφορές. Ως εκπρόσωπος του  hellug στείλε ένα μήνυμα στο Ubuntu-gr
forum και κάλεσε τους να "συμμετέχουν δυναμικά" στην dte- Και 10 άτομα
να εμφανιστούν κέρδος για όλους θα είναι-...