ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ: Φόρουμ Ubuntu-GR, περάσαμε τα 1000 μέλη (forum.ubuntu-gr.org)

Thanos Kyritsis listman at hellug.gr
Sat Nov 1 18:16:54 EET 2008

On Saturday 01 November 2008, Kostas Papadimas wrote:
> μόνο εγώ βλέπω ότι 1000 χρήστες ubuntu - που το 99% απο αυτούς είναι
> νέοι χρήστες και  ούτε έχουν γνωρίσει ή ακούσει για τον Σίμο, το
> Μπολη, τον Ευριπίδη, τον Μιχάλη ή τον Ρικούδη- είναι πιθανώς μια καλή
> δεξαμενή για νέο "αίμα" στο σύλλογο? π.χ Γιατί να μην συμμετέχει με
> κάποιο τρόπο ο hellug στα ubuntu-release parties αύριο και να

Ναι, αλλά αν η πρότασή σου είναι *τελικά* να γίνει release-party, τόσο
δύσκολο είναι να στείλεις ένα mail-πρόταση για να γίνει release
party ??

Δεν καταλαβαίνω το πώς θα έπρεπε να συμπεράνουμε την επιθυμία σου στο να
γίνει release party μέσω ενός διπλο-σταλμένου μηνύματος που ενημερώνει
για το ποιοί είναι οι top-20 posters σε ένα forum (!!!).

Κι αν το πας έτσι, ωραία, καλούμε τους χιλιάδες posters του forum να
παραστούν στην dte και να μοιράζουν free cds/dvds με ubuntu, μπορείτε
να το οργανώσετε ??

--
KERNEL:
A part of an operating system that preserves