ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ: Φόρουμ Ubuntu-GR, περάσαμε τα 1000 μέλη (forum.ubuntu-gr.org)

Thanos Kyritsis listman at hellug.gr
Sat Nov 1 19:19:18 EET 2008

On Saturday 01 November 2008, Kostas Papadimas wrote:
> Ομολογώ ότι δεν κατάλαβα το νόημα του μηνύματος σου.

Στα Ελληνικά το έγραψα πάντως ....

> Θες να απολογηθώ
> για ένα δελτίο τύπου του Σίμου που στάλθηκε σε 10 λίστες?

Δεν ξέρω αν θέλω να απολογηθείς. Και δεν ξέρω αν αυτά τα στατιστικά
μπορούν να ονομαστούν δελτίο τύπου. Και δεν ξέρω αν το "δελτίο τύπου"
είναι του Σίμου τελικά ή της "ομάδας administrators του ubuntu-gr
forum". Και δεν ξέρω αν τελικά είσαι ή όχι administrator.

Και ούτε με νοιάζουν όλα αυτά. Δεν το εξετάζω το θέμα "πολιτικά", το
εξετάζω από την καθαρά administrative όψη.

Αυτό που με νοιάζει είναι πως δε φτάνει που έχουμε τόσους τόνους spam να
φιλτράρουμε, έχουμε και τα στατιστικά ενός forum σε μορφή κατεβατού. Τα
οποία τα λάβαμε 2 (λες και δεν έφτανε μία) φορές από αυτήν εδώ τη λίστα
(hellug public) και άλλες δεκαπέντε φορές από τις άλλες λίστες. Δε
νομίζετε πως ΜΙΑ ανακοίνωση αρκεί αντί για ΔΕΚΑΠΕΝΤΕ ? Ούτε τώρα
καταλαβαίνεις το νόημα του μηνύματός μου ? Επειδή δεν παραπονέθηκε
κανένας άλλος για το spam, σημαίνει πως κι εμείς εδώ πέρα πρέπει να
κάνουμε τα στραβά μάτια ?

Γουστάρουμε να δίνουμε βήμα λόγου ΣΤΟΥΣ ΠΑΝΤΕΣ ΠΟΥ ΣΧΕΤΙΖΟΝΤΑΙ ΜΕ ΤΗΝ
ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ, Linux, open source, ΕΛΛΑΚ, όπως θες πέστο, αυτό είναι από τα
πρωταρχικά πράγματα που κάνει ο σύλλογος σε ΕΘΕΛΟΝΤΙΚΗ ΒΑΣΗ χρονολογικά
πριν από οποιδήποτε άλλο forum, αλλά αυτό δε σημαίνει πως μπορεί όποιος
θέλει να το καταχράζεται και να στέλνει spam κατεβατά με τα στατιστικά
του.

Και οκ, μπορείς κάλιστα να στείλεις reply αμφισβητώντας το να
χρησιμοποιώ τον όρο "spam" για το "δελτίο τύπου" του Σίμου και
του "Τsabolov Sergey", αλλά δε σου φταίω εγώ, εσύ είπες πως δεν
καταλαβαίνεις το νόημα του μηνύματος, πόσο πιο λιανά να το κάνω. SNR,
S-N-R.

Και ξεχάστε τις μυξο-παρθενίστικες συμπεριφορές ότι δήθεν δε σας παίζει
ο σύλλογος και σας αφήνει στην απέξω. Μεγάλα παιδιά είστε, χρόνια τώρα
στο κουρμπέτι, γνωρίζετε πολύ καλά πως όταν ανοίγουμε έναν mail client
και πατάμε Send, είμαστε συνειδητοποιημένοι για το τί κάνουμε εκείνη τη
στιγμή. Ειδικά δε αν αποκαλούμε τους εαυτούς μας administrators, πρέπει
να γνωρίζουμε πως πρέπει να είμαστε υπερ-υπερ-ευαίσθητοι με το
signal-to-noise-ratio ως προς τις τρίτες λίστες και τους υπόλοιπους
administrators, γιατί αλλιώς θα μας την πούν, όπως καλή ώρα χάνω το
χρόνο μου για να κάνω εγώ αυτήν ακριβώς τη στιγμή.

--
KERNEL:
A part of an operating system that preserves