ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ: Φόρουμ Ubuntu-GR, περάσαμε τα 1000 μέλη (forum.ubuntu-gr.org)

Kostas Papadimas pkst at gmx.net
Sat Nov 1 17:53:19 EET 2008

Στις 01-11-2008, ημέρα Σαβ, και ώρα 14:51 +0200, ο/η Thanos Kyritsis
έγραψε:

> όχι, δεν είναι. Σταματήστε πια να βλέπετε Κασσάνδρες.
>
> Δεχτήκαμε ένα e-mail εις διπούν σε μια δημόσια λίστα, το οποίο ως
> listman/moderator μου φαίνεται και σχετικά off-topic, καθότι η λίστα
> τελικά είναι ή δεν είναι για δημόσιες συζητήσεις επί των θεμάτων του
> συλλόγου Hellug και μόνο αυτού ? Δε βλέπω το e-mail να θέτει επί
> τάπητος κάποιο θέμα σχετικό με το σύλλογο και την κοινότητα ώστε να το
> συζητήσουμε. Το μόνο που βλέπω είναι νούμερα και nicknames. Γι' αυτό
> ρωτάω, μήπως κάπου μέσα σε όλο αυτό το κατεβατό υπάρχει κάτι που θέτει
> [...]

ΟΚ (αν και το όνομα μου εμπλέκεται με κάποιο τρόπο και στο ubuntu-gr
forum και έτσι για ορισμένους κτυπήσουν "καμπανάκια"). Μήπως τελικά οι
προσωπικές διαφορές ορισμένων έχουν παρατραβήξει σε επεισόδια και από
σήριαλ του Φώσκολου?. Γιατί ο hellug να βλέπει ορισμένες προσπάθειες σαν
ανταγωνιστικές εναντίον του? Γιατί να μην βλέπει σαν ευκαιρία ανάπτυξης
του ελεύθερου λογισμικου (και του συλλόγου ειδικότερα) προσεγγίζοντας με
κάποιο τρόπο τις άλλες προσπάθειες? π.χ μόνο εγώ βλέπω ότι 1000 χρήστες
ubuntu - που το 99% απο αυτούς είναι νέοι χρήστες και  ούτε έχουν
γνωρίσει ή ακούσει για τον Σίμο, το Μπολη, τον Ευριπίδη, τον Μιχάλη ή
τον Ρικούδη- είναι πιθανώς μια καλή δεξαμενή για νέο "αίμα" στο σύλλογο?
π.χ Γιατί να μην συμμετέχει με κάποιο τρόπο ο hellug στα ubuntu-release
parties αύριο και να "στρατολογεί" μέλη, αντί να ψάχνουμε συνωμοσίες και
να δημιουργούμε κόντρες? Μόνο εγώ βλέπω ότι πάμε για μια de facto (να
βάλω και εγώ το λατινικό μου ;) ) διάσπαση της ελληνικής κοινότητας
(hellug vs "άλλοι" ) για λόγους οι οποίοι οι περισσότεροι ούτε τους
γνωρίζουν ή τους καταλαβαίνουν?