Re: Πρόταση βελτίωσης των όρων χρήσης του hellug forum

Nick Demou ndemou at gmail.com
Tue Oct 7 12:55:34 EEST 2008

2008/10/7 nikos roussos <nikos at hellug.gr>:

> ελπίζω η κρίση σου να είναι απλώς άστοχη και επιπόλαια και όχι κακοπροαίρετη.

Κύριε Ρούσο, ειλικρινά και καλοπροαίρετα σας αναφέρω πως δεν κάνω τόσο
σκληρή κρητική αν δεν ξέρω πολύ καλά για τι μιλάω. Προσπάθησα αρκετές
φορές και είδα την ίδια ανικανότητα πριν στείλω αυτό το email.

> οι προτάσεις σου υπάρχουν στο εσωτερικό board της ομάδας διαχείρισης του
> forum. το ότι δεν έχουν ενσωματωθεί στο forum δεν σημαίνει πως αγνοήθηκαν.
> εκτός αν ενδιαφέρον θεωρείς μόνο την αποδοχή τους.

Έστειλε ο σύλλογος οποιαδήποτε απάντηση και δεν την είδα? Όχι. Ήταν η
πρώτη φορά που γίνεται αυτό? Όχι. Αυτός είναι ο λόγος που μιλάω για
ανικανότητα και έλλειψη αξιοπρέπειας. Το ΜΟΝΟ που θεωρώ υποχρέωση του
συλλόγου είναι να απαντήσει στο email μου -- κατά προτίμηση ευγενικά
αλλά προσωπικά μου αρκεί η απάντηση να μην είναι αγενής. Δεν θέλω να
δεχτεί ο Hellug τις προτάσεις μου -- ούτε καν τις μισές. Πιστεύετε ότι
κάνω λάθος κύριε Ρούσο?

> πήρες απάντηση:
> http://lists.hellug.gr/pipermail/public/2008/009311.html

Διαβάστε προσεκτικά το link που μου παραθέτετε:
ΟΥΤΕ σε αυτό ΟΥΤΕ σε ολόκληρο το thread του οποίου είναι μέρος ΟΥΤΕ ΣΕ
ΚΑΜΙΑ άλλη επικοινωνία σας μαζί μου, δημόσια ή προσωπική, δεν υπάρχουν
οδηγίες για το πως θα μπορέσω να χαρίσω χρήματα στον σύλλογο.

> αν είχες επιπλέον απορίες, μπορούσες να ζητήσεις διευκρινίσεις.

Με αυτή την δήλωση τονίζετε με ωραίο τρόπο γιατί μιλάω για ανικανότητα
και γελοιότητα. Όταν ο σύλλογος έχει ανάγκη χρημάτων και κάποιος ζητά
οδηγίες για να του δώσει ΔΕΝ πρέπει να πετά μια αοριστολογία 4ων
λέξεων περιμένοντας από τον άλλο να ζητήσει διευκρινίσεις. Εκτός αν ο
σύλλογος έχει λύσει το οικονομικό του πρόβλημα οπότε δεν  νοιάζεται
και πολύ. Φυσικά αν η εικόνα που δίνει ο Hellug προς τα έξω δεν ήταν
ήδη αρκετά κακή θα ζητούσα διευκρινήσεις αλλά ελάτε στη θέση μου:
είμαι ένας φίλος του Linux που θέλω να βοηθήσω με τους ελάχιστους
τρόπους που μπορώ και αντιμετωπίζω έναν σύλλογο αγενή και αδιάφορο.
Πόσο πιστεύεται ότι είναι λογικό να προσπαθήσω? Προσωπικά είμαι
περήφανος που άντεξα τόσο καιρό.