Πρόταση βελτίωσης των όρων χρήσης του hellug forum

nikos roussos nikos at hellug.gr
Tue Oct 7 14:23:13 EEST 2008

On Tue, 7 Oct 2008 12:55:34 +0300
"Nick Demou" <ndemou at gmail.com> wrote:

> Έστειλε ο σύλλογος οποιαδήποτε απάντηση και δεν την είδα? Όχι. Ήταν η
> πρώτη φορά που γίνεται αυτό? Όχι. Αυτός είναι ο λόγος που μιλάω για
> ανικανότητα και έλλειψη αξιοπρέπειας. Το ΜΟΝΟ που θεωρώ υποχρέωση του
> συλλόγου είναι να απαντήσει στο email μου -- κατά προτίμηση ευγενικά
> αλλά προσωπικά μου αρκεί η απάντηση να μην είναι αγενής. Δεν θέλω να
> δεχτεί ο Hellug τις προτάσεις μου -- ούτε καν τις μισές. Πιστεύετε ότι
> κάνω λάθος κύριε Ρούσο?

να το ξαναπώ με άλλα λόγια λοιπόν.. το forum έχει διαχειριστική ομάδα. σχεδόν
κανένας απ' αυτή την ομάδα αυτή δεν παρακολουθεί, ούτε συμμετέχει στην lgu
και δεν ξέρω κατά πόσο παρακολουθούν την public.

αν _πραγματικά_ σε ενδιέφερε η καλύτερη λειτουργία του forum, θα είχες
γραφτεί, έστω κι αν διαφωνείς ελαφρά με τους κανόνες του, και θα άνοιγες
_μέσα σ' αυτό_ μια προσπάθεια για να αλλάξουν.
(τα ίδια πάνω-κάτω ισχύουν και για το σύλλογο)

> Διαβάστε προσεκτικά το link που μου παραθέτετε:
> ΟΥΤΕ σε αυτό ΟΥΤΕ σε ολόκληρο το thread του οποίου είναι μέρος ΟΥΤΕ ΣΕ
> ΚΑΜΙΑ άλλη επικοινωνία σας μαζί μου, δημόσια ή προσωπική, δεν υπάρχουν
> οδηγίες για το πως θα μπορέσω να χαρίσω χρήματα στον σύλλογο.

ο τραπεζικός λογαριασμός του συλλόγου είναι σε εμφανές σημείο στο site του.
α! και υπήρχε κι αυτό:
"αν είχες επιπλέον απορίες, μπορούσες να ζητήσεις διευκρινίσεις."

> Με αυτή την δήλωση τονίζετε με ωραίο τρόπο γιατί μιλάω για ανικανότητα
> και γελοιότητα.
(...)
> είμαι ένας φίλος του Linux που θέλω να βοηθήσω με τους ελάχιστους
> τρόπους που μπορώ και αντιμετωπίζω έναν σύλλογο αγενή και αδιάφορο.
> Πόσο πιστεύεται ότι είναι λογικό να προσπαθήσω? Προσωπικά είμαι
> περήφανος που άντεξα τόσο καιρό.

κύριε δήμου αφήστε εμάς τους ανίκανους, γελοίους και ταυτόχρονα αγενείς να
προωθούμε το ελεύθερο λογισμικό σε απλούς ιδιώτες, επιχειρηματίες, μαθητές,
εκπαιδευτικούς, κρατικούς φορείς.

αφού χάσατε την υπομονή σας να μας υποδεικνύεται εκ του ασφαλούς για το πως
θα κάνουμε όλα τα παραπάνω, νομίζω μπορούμε να το πάρουμε όλοι απόφαση πως η
προσφορά σας τελειώνει εδώ.

διατηρήστε την περηφάνια σας και εμείς θα συνεχίσουμε να κάνουμε όλα αυτά που
θεωρούμε σημαντικά. ευτυχώς αυτά κυρίως λαμβάνουν χώρα έξω απ' τις λίστες.
εκεί που τα ευγενικά σας email δεν έχουν καμία επίδραση.

--
nikos roussos
pgp: 1AFCC7D3