Τα «καλά» του eBanking (WebBanking)

Σπύρος Γεωργαράς sng at hellug.gr
Mon Jul 28 20:46:54 EEST 2008

Ευχαριστώ πολύ που μοιραστήκατε τις σκέψεις και τις εμπειρίες σας μαζί μου,
σίγουρα με βοήθησε ως προς τα που να ψάξω. Μακάρι να υπήρχε κάποιο αρχείο
τέτοιων μηνυμάτων, συγκεντρωμένων όλων μαζί, έτσι για αναφορά...

Τελικά το να φύγεις από μια τράπεζα δεν είναι και τόσο εύκολη υπόθεση. Κάτι ο
λογαριασμός της μισθοδοσία, κάτι η τάδε κάρτα που είναι συνδεδεμένη με την
δείνα υπηρεσία, κάτι που ο Αύγουστος είναι προ των πυλών (και ο Αύγουστος να
μην ήταν, θα 'ταν τα Χριστούγεννα, το Πάσχα και ξέρω 'γω τι άλλο... ), τελικά
διαπίστωσα ότι πρέπει να παραμείνω για τουλάχιστον 1 μήνα :)

On Friday 25 July 2008 Thanos Kyritsis wrote:

> Εγώ θα συνέχιζα να το κυνηγάω απλά και μόνο για να πάρω τα λεφτά μου
> πίσω στο ακέραιο. Δεν έχει σημασία που είναι μόνο 30 ευρώ. Και 2 ευρώ
> να ήτανε, είναι λεφτά και γιατί να φαγωθούνε έτσι για το τίποτα ?

Αγαπητέ Θάνο, συμφωνώ μαζί σου, επί της αρχής. Έρχεται κάποια στιγμή που η
ψυχική σου ηρεμία μπαίνει πάνω από όλα - άσε που μόλις έκοψα και το τσιγάρο
και δεν είμαι για πολλά-πολλά :) Για να σοβαρευτώ όμως, πριν από 10 χρόνια θα
το κυνηγούσα και γω, αλλά τώρα πια ρίχνω ένα ****ρίδι και πάω παραπέρα...

> [...]
> internet είναι πλέον εδώ και πρέπει να μάθουν να είναι σωστοί. Εξάλλου,
> οι ίδιοι το προωθήσανε και με διαφημίσεις (επίσημα), αλλά
> και "ανεπίσημα". Από τη στιγμή που χρεώνουν πλέον το γκισέ και που η
> πολιτική τους είναι να ξεφορτώνονται σιγά σιγά όσο γίνεται και
> περισσότερους υπαλλήλους, θα πρέπει το web banking να είναι to ίδιο
> αξιόπιστο "interface" όσο και το γκισέ ή το ΑΤΜ. Στο γκισέ ή το ΑΤΜ δε
> θα υπήρχε ουδεμία περίπτωση να δεχθεί ποτέ κανείς "απώλεια" χρημάτων
> για οποιδήποτε (χαζό/κουλό) λόγο κι αν ήταν αυτό.

Εδώ πρόκειται για καθαρή περίπτωση βλάβης: να κάνουμε τη δουλειά εκ των
ενόντων, να μην χαλάσουμε λεφτά να εκπαιδεύσουμε κόσμο, «να το βάλουμε να
δουλέψει μωρέ και βλέπουμε»  - ένας υπάλληλος με ρωτούσε για ποιο κατάστημα
έδωσα την εντολή, τέτοια κατάσταση.

Και βέβαια θα κοιτάξουν να φτιάξουν όταν δουν ότι χάνουν πελάτες - αν και στο
σημείο που έχουμε φτάσει, το λέω και αυτό με κάθε επιφύλαξη...

On Saturday 26 July 2008 Fotis Georgatos wrote:

> [...]
> διεκδικείται. Το κόστος δεν είναι μόνο οικονομικό (χρήματα) αλλά και
> χρονικό (πολυετές συνήθως), το οποίο με την σειρά του να δημιουργεί πολλά
> άλλα ανεπιθύματα προβλήματα.
>
> Το τραγικό γεγονός είναι ότι τελικά στην πράξη η δικαιοσύνη είναι
> προσβάσιμη σε αυτούς που μπορούν να την χρηματοδοτήσουν
> (δικηγόροι, δικαστικά έξοδα, δικο-οργάνωση). Το μόνο που βοηθάει εδώ
> κάπως είναι οι ενώσεις καταναλωτών, οι οποίες με την σειρά
> τους όμως συχνά είναι μπαλάκι στα χέρια επιτήδειων με άλλες σκοπιμότητες.
> Με λίγα λόγια, η όλη κοινωνική οργάνωση ευνοεί τις εταιρείες εις βάρος

Δε θα μπορούσα να το διατυπώσω καλύτερα.

> Και το γεγονός ότι τα τηλεοπτικά κανάλια αντικαθιστούν την δικαιοσύνη
> τόσο τακτικά πρέπει να μας προβληματίσει.

Όπως παραπάνω...

Τελικά ισχύει αυτό που μου είχε πει πριν χρόνια ένας φίλος: «έχεις σκεφτεί την
περίπτωση να μην φταίει πάντα ο κακός λύκος;»

Για να μη σε αντιμετωπίζουν σαν ιθαγενή, πρέπει και εσύ να μην συμπεριφέρεσαι
σαν μάου-μάου. Κατά τα άλλα φταίνε οι «κακοί» εμπρηστές που καίνε τα δάση
κάθε χρόνο, φταίνε οι πολυεθνικές εταιρείες που κάνουν ειδικές (αυξημένες)
τιμές για την Ελλάδα, φταίνε οι «κακοί» ξένοι που εποφθαλμιούν την «αγγελικά
φτιαγμένη» κοινωνία μας και θέλουν να την καταστρέψουν, φταίνε όλοι εκτός από
εμάς τους ίδιους... Αλλά, πάμε αλλού και δε νομίζω ότι αυτή η λίστα
προσφέρεται για τέτοιου είδους συζητήσεις

--
Φιλικά
Σπύρος

Ξέρετε πότε να λέγει ο καθείς «εγώ»; όταν αγωνιστεί μόνος του και φκιάσει
ή χαλάσει, να λέγει «εγώ»· όταν όμως αγωνίζονται πολλοί και φκιάνουν,

gpg key URL: http://members.hellug.gr/sng/gpg-kde-el.html