Τα καλά του e-banking
Nicholas
npapazoglou at gmail.com
Sat Jul 26 18:14:18 EEST 2008
Παιδιά, χρησιμοποιώ e-banking της alpha bank και δεν έχω κανένα
πρόβλημα. Βέβαια χρειάστηκε ένα μηχανάκι για παραγωγή κωδικών που
αγοράστηκε εφ'άπαξ 7€. Πληρώνω πάντα από κει, από το linux σύστημα μου
και όλα είναι οκ. Υπάρχει καλός οδηγός για τους κωδικούς πελάτη των
λογαριασμών και μέχρι τώρα δεν έγινε κανένα λάθος. Πληρώνω: εφορία, οτε,
δεή, νερό, φυσικό αέριο, πιστωτικές κάρτες, εμβάσματα σε άλλες τράπεζες
και έχει κι άλλες επιλογές που ακόμα δεν χρειάστηκα...
Επίσης στις περισσότερες πληρωμές δεν έχει κρατήσεις!
public-request at lists.hellug.gr wrote:
> Send Public mailing list submissions to
> public at lists.hellug.gr
>
> To subscribe or unsubscribe via the World Wide Web, visit
> http://lists.hellug.gr/mailman/listinfo/public
> or, via email, send a message with subject or body 'help' to
> public-request at lists.hellug.gr
>
> You can reach the person managing the list at
> public-owner at lists.hellug.gr
>
> When replying, please edit your Subject line so it is more specific
> than "Re: Contents of Public digest..."
>
>
> Today's Topics:
>
> 1. Τα «καλά» του eBanking (WebBanking) (Σπύρος Γεωργαράς)
> 2. Re:Τα «καλά» του eBanking (WebBanking) (Thanos Kyritsis)
> 3. Re:Τα «καλά» του eBanking (WebBanking) (Vivia Nikolaidou)
> 4. Re:Τα «καλά» του eBanking (WebBanking) (Panayotis Katsaloulis)
> 5. Re:Τα «καλά» του eBanking (WebBanking) (Christos KK Loverdos)
>
>
> ----------------------------------------------------------------------
>
> Message: 1
> Date: Fri, 25 Jul 2008 16:44:55 +0300
> From: Σπύρος Γεωργαράς <sng at hellug.gr>
> Subject: Τα «καλά» του eBanking (WebBanking)
> To: public at lists.hellug.gr
> Message-ID: <200807251645.10021.sng at hellug.gr>
> Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-7"
>
> Κάπως off-topic, αφού δεν έχει σχέση με το linux, αλλά μάλλον ενδιαφέρει
> πολλούς, αφού έχει να κάνει με το WebBanking
>
> Κατ' αρχήν να πω ότι τη συγκεκριμένη υπηρεσία (eBanking της Εθνικής) την
> χρησιμοποιώ εδώ και χρόνια χωρίς να μου έχει παρουσιαστεί κάποιο πρόβλημα. Το
> θέμα είναι όταν κάτι πάει στραβά, τί γίνεται:
>
> Λοιπόν
>
> Εδώ και αρκετά χρόνια, χρησιμοποιώ την TELEDOME για τα τηλεφωνήματά μου, ως
> φθηνή εναλλακτική λύση, την οποία και πληρώνω μέσω του eBanking της Εθνικής
> τράπεζας.
>
> Συνήθης τακτική μου είναι η προπληρωμή ενός ορισμένου ποσού, αυτού των 30
> ευρώ - είναι νομίζω και το ελάχιστο που μπορώ να στείλω μέσω του eBanking.
>
> Αυτό ακριβώς έκανα στις 11/04/08 με έμβασμά μου προς τον λογαριασμό της
> TELEDOME στην Αγροτική τράπεζα, το οποίο μου αναφέρθηκε από το σύστημα ότι
> διεκπεραιώθηκε, μου έγινε χρέωση του ποσού και της αντίστοιχης προμήθειας,
> και νόμιζα ότι όλα ήταν καλά μέχρι που πριν μέρες η TELEDOME μου «έκοψε» το
> τηλέφωνο, αφού είχα απλήρωτες οφειλές.
>
> Ψάχνοντάς το, ανακάλυψα ότι η παραπάνω πληρωμή μου δεν εμφανίζονταν στο
> λογαριασμό της TELEDOME. Τσεκάραμε (και διπλο-τριπλο-τσεκάραμε τα στοιχεία
> που είχα χρησιμοποιήσει στο έμβασμα) και τα βρήκαμε όλα οκ. Τους έβαλα λοιπόν
> να ψάχνουν, αφού τους έστειλα και τις αποδείξεις (εκτυπώσεις) της πληρωμής
> που είχα από το eBanking, με FAX
>
> Αφού μετά από δύο μέρες η TELEDOME με διαβεβαίωσε ότι δεν υπάρχει τέτοια
> πληρωμή - και δεν είχα λόγω να μην τους πιστέψω, είπα να το ψάξω και με την
> τράπεζά μου.
>
> Από εδώ ξεκινάει το αστείο. Κατ' αρχήν μου ζητήθηκε να πάω στο κατάστημα από
> το οποίο άνοιξα αρχικά το λογαριασμό. Επειδή αυτό ήταν 200 μέτρα πιο πέρα δεν
> είπα τίποτα, αλλά αν τον είχα ανοίξει στην Αθήνα, ή στην Καλαμάτα, ή στην
> Αλεξανδρούπολη, τί θα έκανα, θα έπρεπε να πάω εκεί για να βρω μια άκρη;
> (σημειωτέον ότι είμαι στην Κέρκυρα)
>
> Anyways, πήγα στα κεντρικά της Εθνικής στην Κέρκυρα, μίλησα με τον «υπεύθυνο»,
> ο οποίος μου είπε με λίγα λόγια να πάω στην Αγροτική να δω τι έχει γίνει το
> έμβασμα!!! Όταν του είπα ότι αυτό είναι δουλειά δική του - δηλ. της τράπεζας,
> να εξακριβώσει τι είχε συμβεί, μου είπε ότι εφόσον η συναλλαγή έγινε μέσω
> internet, η τράπεζα δε φέρει καμία ευθύνη!!! Όταν άρχισα να αγριεύω μου είπε
> ότι θα το έψαχνε βέβαια, κάνοντάς μου χάρη προφανώς, κλπ. κλπ. αλλά...
>
> Εν πάση περιπτώσει, πήγα και σε ένα υποκατάστημα της Αγροτικής (ευτυχώς η
> Κέρκυρα είναι μικρή πόλη και όλα αυτά είναι κοντά), μίλησα με τους υπαλλήλους
> εκεί, πήραν κάποια τηλέφωνα, και τελικά μου είπαν να πάω πάλι στην Εθνική να
> τους πω να κοιτάξουν στις «αποθηκευμένες» και προφανώς ανεκτέλεστες εντολές.
>
> Εδώ πλέον ήταν που κατάλαβα ότι άκρη δεν πρόκειται να βρω, και πήγα και
> πλήρωσα την TELEDOME με απευθείας κατάθεση στο λογαριασμό τους :)
>
> Σήμερα το πρωί ξεκίνησα και πάλι για την Εθνική για να δω τι καρπούς απέφερε η
> έρευνα των αρχείων της τράπεζας. Όχι ότι περίμενα ότι θα γίνονταν τίποτα,
> αλλά έτσι κουβέντα να γίνεται.
>
> Εκεί ένας αγενέστατος «κύριος» - ο οποίος τελικά ήταν ο διευθυντής ή ο
> υποδιευθυντής - άρχισε να μου επαναλαμβάνει ότι η τράπεζα δε φέρει καμία
> ευθύνη και τέτοια. Στη συνέχεια εμφανίστηκε και ο υπάλληλος με τον οποίο είχα
> μιλήσει την προηγούμενη ημέρα και μου επιβεβαίωσε ότι η εντολή στάλθηκε από
> την Εθνική στην Αγροτική - οπότε από πλευράς τους όλα ήταν εντάξει - και τώρα
> θα πρέπει να το ψάξω μόνος μου με την Αγροτική.
>
> Σε αυτό το σημείο ήταν που αποφάσισα να τα παρατήσω γιατί:
> α. Δε διαθέτω και τρίτο πρωινό για να χάσω με αυτήν την κατάσταση
> β. Το ποσό είναι τέτοιο, που δεν αξίζει ούτε αγωγή να κάνω, όπως έμαθα
> διαβάζοντας τη σύμβαση που έχω ήδη υπογράψει όταν ξεκίνησα να χρησιμοποιώ το
> eBanking (όταν την υπέγραψα δεν τη διάβασα βέβαια - όπως πιστεύω κάνει πολύς
> κόσμος όταν υπογράφει παρόμοια έγγραφα). Εκεί αναφέρει:
>
> «Σε κάθε περίπτωση η ευθύνη της Τράπεζας δεν δύναται να υπερβαίνει την αξία
> της συγκεκριμένης συναλλαγής.»
>
> γ. Θου Κύριε μην πω καμιά κουβέντα τώρα που γίναμε «Ευρωπαίοι» και μάθαμε και
> το WebBanking
>
> Από Δευτέρα λοιπόν ξεκινάω τη διαδικασία αλλαγής τράπεζας - ακόμα κι αν δεν
> ευθύνεται, θα έπρεπε οι υπάλληλοι της να είναι πιο ευγενείς.
>
> Απόψεις;
>
>
More information about the Hellug
mailing list