Τα «καλά» του eBanking (WebBanking)

Michael Iatrou m.iatrou at freemail.gr
Fri Jul 25 19:32:34 EEST 2008

When the date was Friday 25 July 2008, Christos KK Loverdos wrote:

> Καλά τα ψιλά γράμματα, τα οποία συνήθως δεν τα διαβάζουμε (και εγώ σε
> αυτή την κατηγορία συνήθως ανήκω), αλλά το web-banking είναι υπηρεσία που
> σου παρέχει η Τράπεζα. Ακόμα και αν κάπου υπήρχαν ψιλά γράμματα που
> ανέφεραν ότι η Τράπεζα δεν είναι υπεύθυνη για τη διαχείριση της
> συγκεκριμένης υπηρεσίας και επομένως δεν φέρει ευθύνη για οποιοδήποτε
> λάθος, αυτά είναι μπούρδες (και συγγνώμη) και δεν στέκουν στα δικαστήρια.
>
> Για να μην πω ότι υπάρχουν εταιρείες πληροφορικής ή συσχετιζόμενες με την
> Πληροφορική, που σε βάζουν να υπογράψεις (όταν είναι να σε προσλάβουν)
> [...]

Μια και προφανώς δεν είσαι δικηγόρος (IANAL επίσης,)  ίσως θα έπρεπε να
είσαι πιο επιφυλακτικός στο τι στέκει νομικά και τι όχι. AFAIK αν κάτι έχει
σχέση με όρους παρεχόμενης υπηρεσίας και το έχεις υπογράψει, «μπαρούφα» ή
μη, έχει νομική υπόσταση. Κι εκτός κι αν έχεις κάνα δύο δικηγόρους στη
δούλεψη σου που κάθονται, δεν είμαι σίγουρος αν θέλεις/σε συμφέρει να το
διαπιστώσεις στα Δικαστήρια.

Επίσης, ο Μάκης δεν είναι ο Batman...

--
 Michael Iatrou