Re: Τα «καλά» του eBanking (WebBanking)

Christos KK Loverdos loverdos at gmail.com
Fri Jul 25 18:32:43 EEST 2008

Καλά τα ψιλά γράμματα, τα οποία συνήθως δεν τα διαβάζουμε (και εγώ σε αυτή
την κατηγορία συνήθως ανήκω), αλλά το web-banking είναι υπηρεσία που σου
παρέχει η Τράπεζα. Ακόμα και αν κάπου υπήρχαν ψιλά γράμματα που ανέφεραν ότι
η Τράπεζα δεν είναι υπεύθυνη για τη διαχείριση της συγκεκριμένης υπηρεσίας
και επομένως δεν φέρει ευθύνη για οποιοδήποτε λάθος, αυτά είναι μπούρδες
(και συγγνώμη) και δεν στέκουν στα δικαστήρια.

Για να μην πω ότι υπάρχουν εταιρείες πληροφορικής ή συσχετιζόμενες με την
Πληροφορική, που σε βάζουν να υπογράψεις (όταν είναι να σε προσλάβουν) ότι
αν για κάποιο λόγο φύγεις από την εταιρεία, για ένα ολόκληρο χρόνο μετά δε
θα μπορείς να δουλεύεις σε παρόμοια δουλειά (!!!!). Το γνωρίζω από έγγυρες
πληροφορίες φίλων, που αποκλείεται να λένε ψέματα. Αυτά λοιπόν δε στέκουν
νομικά.

Γενικά, αυτό που προσπαθώ να πω είναι ότι πέρα και πάνω από όλα υπάρχει η
κοινή λογική και σίγουρα υπάρχουν και νομικοί κανόνες που μας προστατεύουν
από κάτι τέτοια (... μήπως έχω υπέρμετρη εμπιστοσύνη στη δικαιοσύνη;), όσο
ψιλά και αν είναι τα γράμματα.

Με λίγα λόγια, κάνε μια ωραιότατη καταγγελία όπου μπορείς, πάρε τηλέφωνο
αύριο το πρωί και κανένα κανάλι και να δεις μετά ο κάθε άσχετος
γραφειουπάλληλος πώς αντιμετωπίζει την κατάσταση.

Και επειδή δυστυχώς τα πράγματα είναι τόσο χάλια σε αυτόν τον τόπο, και
θεωρώ απίθανο ο τυπάκος της τράπεζας να παρακολουθεί τη λίστα, πάρε το
κινητάκι σου, ξαναπήγαινε στην Τράπεζα και πάτα το record να καταγράψεις τις
βλακειούλες που θα σου ξαναπεί. Και τα λέμε από Σεπτέμβριο στη Ζούγκλα του
Μάκη. Δε μου αρέσει καθόλου ως τακτική, αλλά αναρωτιέμαι πλέον τι άλλα μέσα
έχει ο απλός πολίτης να βρει το δίκιο του.

... Συγχύστηκα και πάλι....

Παντού υπάρχει και ένα βλάκας. Και ο συγκεκριμένος το μόνο που κάνει είναι
να δυσφημίζει τη εταιρεία που του πληρώνει το μισθό. Κρίμα γιατί ξέρω άτομα
που δουλεύουν στην Εθνική, σε διάφορα επίπεδα, και ξεσκίζονται να
εξυπηρετήσουν τον πελάτη όσο "σπουδαίος" ή "μη σπουδαίος" μπορεί να είναι.

Εύχομαι να βρεις το δίκιο σου.

Φιλικά.
Χρήστος.

--