Απάντηση από το κτηματολόγιο ΑΕ!

Christos Ricudis ricudis at itc.auth.gr
Tue Jul 1 17:24:05 EEST 2008

muz wrote:

> Egw de milhsa gia apokleismo omws. milhsa gia diakrish. Kai diakrish
> yparxei. Otan to kratos prosferei kalyteres yphresies stous pelates
> mias etairias kai xeiroteres stous ypoloipous, tote yparxei safhs
> diakrish. To na perasw apo ta grafeia den einai isotimo me to na to
> kanw mesw internet.

Dystyxws, zoume se enan kosmo pou diakriseis ginontai synexeia. Kai esy
o idios, kai egw proswpika kanoume polles fores diakriseis, kai tis
perissoteres fores den to katalabainoume kan. Mporw na pw oti akoma kai
to ypsos sto opoio brisketai to mpouton tou pemptou orofou sto asaner
ths polykatoikias mou, apotelei diakrish s'aytous poy exoun ypsos katw
apo 1.20. To ean einai dynath h eksaleipsh ka8e eidous kai poiothtas
diakrisewn, kai to ean telika h eksaleipsh ka8e eidous diakrishs
apotelei isopedwsh, einai diaforetiko kai poly megalo zhthma.

To ameso zhthma einai h eksaleipsh twn diakrisewn poy prokaloun
apokleismous, kai den dinoun enallaktikes epiloges. To na peraseis apo
ta grafeia tou Kthmatologiou einai *apolytws isotimo* me to na to kaneis
mesw internet (to dhmosio ypoxreoutai se isotimh metaxeirish olwn twn
politwn tou, oxi se isodynamh dynatothta prosbashs se olous tous xrhstes
twn hlektronikwn yphresiwn tou).