Απάντηση από το κτηματολόγιο ΑΕ!

muz muz at diktio.org
Tue Jul 1 17:42:44 EEST 2008

Christos Ricudis wrote:

> Dystyxws, zoume se enan kosmo pou diakriseis ginontai synexeia. Kai
> esy o idios, kai egw proswpika kanoume polles fores diakriseis, kai
> tis perissoteres fores den to katalabainoume kan. Mporw na pw oti
> akoma kai to ypsos sto opoio brisketai to mpouton tou pemptou orofou
> sto asaner ths polykatoikias mou, apotelei diakrish s'aytous poy exoun
> ypsos katw apo 1.20. To ean einai dynath h eksaleipsh ka8e eidous kai
> poiothtas diakrisewn, kai to ean telika h eksaleipsh ka8e eidous
> diakrishs apotelei isopedwsh, einai diaforetiko kai poly megalo zhthma.

> [...]

Sygnwmh, alla yparxei megalh diafora ktgm anamesa sto mpouton ths
polykatoikias kai sto paradeigma mas. To antistoixo paradeigma tha htan
na se ypoxrewnei h polykatoikia soy na foras papoutsia nike gia na
mporeis na mpeis sto ansanser, anti na ftia3ei ena ansanser symfwna me
tis pagkosmiws apodektes prodiagrafes wste na mpainoun ta perissoreta
papoutsia. Mhn paravlepoume to gegonos oti eite logw agnoias eite logw
diaplokhs to dhmosio prowthei se aythn thn periptwsh ta proionta mias
sygkekrimenhs etairias apenanti se ayta allwn, h/kai sto symferon twn
politwn.

Kai oxi, den einai h idia yphresia to na perasw apo ta grafeia tou
kthmatologiou me to na to kanw mesw internet, opws den einai to idio na
paw sthn eforia apo to na to kanw mesw TAXIS. Mporei na mh me apokleiei
apo to na dhlwsw sto kthmatologio h na kanw dhlwsh FPA, alla me fortwnei
me merikes wres kai xrhmata xasimo. To opoio telika tha me odhghsei na
agorasw ta windows giati tha me symferei perissotero oikonomika apo to
na trexw sthn eforia kathe ligo.

Edw den exoyme mia periptwsh trapezas - pou san idiwtikh etairia- to
mono pou thn endiaferei einai an tha xasei pelates. Edw milame gia to
ellhniko dhmosio to opoio ypoxreoutai na mhn promotarei sygkekrimena
symferonta.