Απάντηση από το κτηματολόγιο ΑΕ!

muz muz at diktio.org
Tue Jul 1 12:06:43 EEST 2008

Christos Ricudis wrote:

> Prosoxh edw pera giati h diakrish einai poly shmantikh.
>
> Epeidh egw mporei na exw ena rwssiko T-28 tank, den shmainei oti o
> dhmos ypoxreoutai na fardynei to dromo eksw apo to spiti mou gia na
> mporw na pernaw.

Opa opa edw kaneis pali lathos ktgm.  Den apaithsa na perasw me to T-28
tank. Apaithsa na mporw na perasw me ENA opoiodhpote apo ta dwrean
oxhmata poy yparxoun diathesima. Aytoi apaithsan apo mena na agorasw
rwssiko T-28 tank gia na perasw apo to dromo.

> [...]
> sou. To krithrio ths "isotimhs metaxeirishs politwn" kalyptetai plhrws
> apo to "ta grafeia mas einai anoixta gia olous tous polites". H
> isotimia brisketai panta ston elaxisto koino paronomasth.
>
> Opote se kammia periptwsh den ti8etai zhthma *apokleismou*. Ti8etai
> zhthma *aneshs*, alla ayto einai diaforetiko zhthma, safws mikroterhs
> proteraiothtas, pou h mexri twra empeiria deixnei oti mporei kai ayto
> na ly8ei - kai synh8ws lynetai - me mia eygenikh proseggish pou den
> ypotimaei  oute th nohmosynh, oute thn pro8esh, oute thn ikanothta tou

Egw de milhsa gia apokleismo omws. milhsa gia diakrish. Kai diakrish
yparxei. Otan to kratos prosferei kalyteres yphresies stous pelates mias
etairias kai xeiroteres stous ypoloipous, tote yparxei safhs diakrish.
To na perasw apo ta grafeia den einai isotimo me to na to kanw mesw
internet. Oso gia ton IE pou mporei na tre3ei katw apo linux, mporei na
ginetai, alla den einai kai trivial pantote. Kai akomh ki an htan, tha
prepe na exoun estw ena link me odhgies egkatastashs gia linux. De
mporei na apaitei apo emena mono kai mono epeidh trexw linux, na 3erw
kai na lysw opoiodhpote provlhma. Apaitei apo tous xrhstes windows na
peira3oun th registry? Ase pou gia na eisai nomimos katw apo linux,
prepei na exeis valid windows license leei. Koroideyomaste?

> De nomizw oti yparxoun polloi poy de 8a apantousan kati 8etiko an tous
> steileis kati san :
>
> "Parathrhsa oti to site sas den leitourgei me ton browser X katw apo
> to leitourgiko systhma Y. Opws mporeite na deite kai sto tade report
> ths NetCraft, h eksetazontas ta log files sas, o syndiasmos aytos
> endexomenws na xrhsimopoieitai apo ena shmantiko pososto xrhstwn ths
> yphresias sas, mesa stous opoious perilambanomai kai egw. 8a h8ela na
> enhmerw8w ean yparxei problepsh gia thn yposthriksh ayths ths
> platformas sto ameso mellon. Eyxaristw".

Sou eipa pws den diafwnw me ton tropo proseggishs poy proteines. Einai
sigoura poly kalyteros. Apla epishmainw oti par ola ayta einai stis
ypoxrewseis tous na mhn kanoun diakriseis anamesa stous polites. P.x.
tha htan mikroterh h diakrish an etrexe mono se firefox se linux kai
eixan odhgies gia ena liveCD. Ayto thwritika einai kalytero (praktika
tha htan katastrofh). Opote lew egw ok na to kanoun gia windows kai IE
alla na dwsoun kai stous mh-pelates ths MS tis idies yphresies (afou
oloi ligotero oi perissotero mporoume na egkatasthsoume firefox- kai
osoi de mporoume giati eimaste se kapoio koulo hardware, mporoume na
valoume ena liveCD me linux kai na to kanoume).